جانشین مظلومی انتخاب شد

پرویز مظلومی با شکستی که در دربی 82 داشت، در بدترین شرایط ممکن به سر می برد. باخت 4-2 در دربی و 4 انگشت پرسپولیسی ها که در برابر استقلالی ها بالا رفت، اصلا چیزی نبود که آبی ها را ساکت نگه دارد.

 

در اواسط بازی روز جمعه از ترک استادیوم توسط طرفداران استقلال می شد فهمید که آنها اصلا از تیم خود راضی نیستند.

 

البته اعتراض به مظلومی از هفته ها قبل شروع شده بود که طرفداران استقلال اعتقاد داشتند تیم مظلومی اصلا خوب بازی نمی کند و همین موضوع برای آنها بسیار نگران کننده شده بود تا دربی که اوج اعتراض آنها را نشان داد.

 

حالا تعدادی از هواداران استقلال کمپینی برای برکناری وی به راه انداختند. در حالی که افشارزاده مدیرعامل باشگاه هنوز تصمیم قطعی خود را درباره مظلومی اعلام نکرده، تعدادی از هواداران استقلال با راه اندازی کمپینی از این باشگاه درخواست کردند تا هر چه زودتر سرمربی خود را برکنار کنند.

 

البته در 4 هفته مانده به پایان رقابت های لیگ برتر و با احتمال قهرمانی در جام حذفی، بعید به نظر می رسد استقلال به کادر فنی خود دست بزند. اما از همین حالا شایعات بسیار جدی درباره برکناری مظلومی در پایان فصل شنیده می شود.

 

او قراردادی دو ساله با استقلال دارد و از همین حالا باشگاه به دنبال مذاکره با مربیان جدید است.

 

طرفداران استقلال فرهاد مجیدی را می خواهند و در انتظار بازگشت او هستند. چیزی که در فضای مجازی به شدت مشاهده می شود.

 

مجیدی حامیان زیادی اطراف باشگاه دارد و جالب اینجاست که ابتدای فصل از اولین کسانی بود که حمایت خود از مظلومی را اعلام کرد. در حالی که حسین فرکی، علیرضا منصوریان و ایگور استیماچ گزینه های اصلی هدایت استقلال بودند، مجیدی پشت مظلومی ایستاد و در کنار حمایت مضاعف کردنوری و منصور پورحیدری در سرمربی شدن پرویز مظلومی نقش زیادی داشت.

 

مظلومی هم به نوعی جواب این حمایت فرهاد را داد و برادرش فرزاد را به کادرفنی اضافه کرد. اما نکته مهم دیگر اینجاست که مجیدی در این روز های سخت استقلال و مظلومی هنوز حمایت خاصی را از مربی استقلال انجام نداده و همه منتظرند ببینند فرهاد کی دوباره پشت پرویز خان در خواهد آمد؟

 

هر چند مجیدی کلاس های مربیگری را پشت سر گذاشته اما بدون اینکه حتی تجربه یک روز مربیگری را داشته باشد، دوباره برای نشستن روی نیمکت استقلال سر زبان ها افتاده است، در حالی که به نظر نمی رسد خودش هم خیلی اهل چنین ریسکی باشد.

 

در هر حال این روز ها برای مظلومی خیلی سخت می گذرد. کسانی حالا اعتقاد دارند که مظلومی حتی نمی تواند سهمیه بگیرد و فرهاد باید بیاید که ابتدای فصل برای روی کار آمدن مظلومی از او کلی حمایت کردند.