محمود فکری: آقا لطفا شما دست از سر استقلال بردار!

محمود فکری درباره اظهارات امروز فریدون معینی اظهار داشت:معینی امروز بار دیگر درباره من صحبت هایی کرده که باید جواب شان را بدهم. اولا ایشان گفته که مردم درباره ما نظر بدهند. آقای معینی اگر نظر مردم برای شما مهم بود همین امروز استعفا می دادید و از هیات مدیره استقلال می رفتید. اگر نظر مردم اهمیتی داشت محمود فکری اینجا نبود و شما آنجا نبودید. اتفاقا نظر مردم خیلی مهم است. ای کاش بروید و از صفحات اجتماعی نظرات مردم را درباره خودتان بخوانید. این مردم چه گناهی کرده اند که امثال شما باید در استقلال تصمیم بگیرید. بعد از همین باختی که استقلال در دربی داد که حاصل مدیریت شما بود خیلی از همین مردم آرزوی مرگ کردند. خیلی از تماشاگران در صفحات اجتماعی به ما پیام دادند و خواستار این شدند که حرف هایشان را به گوش مسئولان برسانیم. 

وی در ادامه گفت: این آقا گفته است که اگر فکری در دانشگاه تدریس می کرد این طور صحبت نمی کرد. باید بگویم شما برو همان دانشگاه درس بده و دست از سر استقلال بردارد. اینکه هرکسی در دانشگاه درس بدهد فیلسوف فوتبال هم لقب بگیرد درست نیست. فوتبال استاد و دکتر خودش را می خواهد. اگر به حرف شما است پس بروید پروفسور سمیعی را سرمربی استقلال کنید. کسی که در فوتبال سال ها حضور داشته صاحب تخصص شده است و برای خودش استاد است. اما شما در این فوتبال به کجا رسیدید. اگر امثال محمود فکری امروز دور از مجموعه استقلال هستند به خاطر این است که پاچه خواری کسی را نکرده اند. نه از نظر اسم و رسم و تجربه کم دارند و نه کارنابلد هستند. ولی شماها چون پاچه خواری می کنید از وجودتان استفاده می شود. آقای معینی اگر من روزی استاد دانشگاه شدم و در آن حوزه جای کسی را اشغال کردم آن وقت شما انتقاد کنید. اما شما جایتان در هیات مدیره استقلال نیست. درست است که روزی فوتبالیست بوده اید اما آن دوران تمام شد و رفت. الان هم به این خاطر در مجموعه هستید که فقط در جلسات هیات مدیره بنشینید و سر تکان بدهید. اگر واقعا نظرات دلسوزانه و کارساز می دادید بحثی نبود اما در آنجا نه تنها شما بلکه چند نفر دیگر هم اضافه هستند و فقط باعث شده اید کسانی که می توانند کمک کنند و دلسوز استقلال هستند بیرون گود بمانند.

فکری افزود: جا دارد به این آقا یادآور شدم اگر امروز مردم محمود فکری را ذره ای قبول دارند به خاطر این است که  ما در استقلال و دربی ها کاری کردیم که هواداران مان سرشان را بالا بگیرند. اما شما با عملکردتان و باخت بد دربی موجب شدید که مردم سرشان را پایین بگیرند. شما پرچم استقلال را پایین کشیدید و هرچه زودتر از آن صندلی بلند شوید و جا را برای آدم های دلسوز خالی کنید.