محسن مسلمان  در خصوص برد پرگل پرسپولیس در دربی، دیدار این هفته سرخ‌پوشان در اهواز و بحث تمدید قرارداد با این تیم صحبت‌هایی کرد که در زیر می‌خوانید:

بعد از یک برد خوب مقابل استقلال در دربی باید این هفته به اهواز بروید و با یک استقلال دیگر بازی کنید.

قطعا بازی خیلی سختی در اهواز انتظار ما را می‌کشد. استقلال اهواز تیم خوبی است که سپاهان را متوقف کرد و حتی در تهران می‌توانست استقلال را شکست دهد. آنها شرایط مشخصی دارند و قطعا با یک آرامش خاصی به مصاف ما می‌آیند. همین موضوع کار ما را سخت‌تر خواهد کرد. از طرفی باید در زمین ورزشگاه تختی بازی کنیم که شرایط مناسبی ندارد. با این همه ما پرسپولیس هستیم و 4 فینال پیش رو داریم که باید با برد در این بازی‌ها قهرمانی‌مان را قطعی کنیم.

 نبودن مهدی طارمی در بازی با استقلال اهواز چقدر به ضرر شما خواهد بود؟

صد در صد نبودن مهدی طارمی در بازی روز جمعه به ما ضربه می‌زند اما بازیکنان خوبی هستند که جای او را به خوبی پر می‌کند و قطعا هر بازیکنی به میدان برود تمام تلاشش را برای موفقیت تیم انجام خواهد داد.

نتایج اخیر پرسپولیس باعث شده تا انتظارات از این تیم زیاد شود. آیا این انتظار زیاد هواداران کار شما را سخت نمی‌کند؟

باید بگویم هواداران همیشه به ما لطف داشتند و همه تلاش ما شاد کردن دل آنهاست. ما خیلی زحمت کشیدیم تا از انتهای جدول به صدر جدول رسیدیم. قطعا آنها هم باید از تیم حمایت کنند و در ادامه راه صبور باشند چرا که 4 بازی و 12 امتیاز دیگر باقی مانده که باید آن را بگیریم. البته فوتبال هم ورزش قابل پیش‌بینی نیست. روزی یک تیم خوب است و یک روز خوب نیست. اما ما همه تلاش‌مان را می‌کنیم تا در ادامه راه به هدفی که می‌خواهیم برسیم.

پرسپولیس، استقلال خوزستان و استقلال تهران شانس‌های قهرمانی هستند. فکر می‌کنی با توجه به بازی‌های باقیمانده کدام تیم از بخت بیشتری برای قهرمانی برخوردار است؟

باید بگویم همه بازی‌ها سخت است. ما باید در تبریز با گسترش‌فولاد بازی کنیم که بازی بسیار مشکلی است. از طرفی با نفت تهران بازی داریم که آنها هم شانس گرفتن سهمیه آسیا هستند و هفته آخر باید با راه‌آهن بازی کنیم که برای نیفتادن می‌جنگد. به نظرم بازی‌ها همه در یک سطح هستند و همه آنها سخت و مشکل‌اند. قطعا هر تیمی که تلاش بیشتری کند شرایط بهتری خواهد داشت.

در دربی پایت به گلزنی باز شد. در این خصوص هم صحبت کن.

به هر حال هر بازیکنی که در پرسپولیس بازی می‌کند دوست دارد برای این تیم گل بزند و من هم خوشحالم که در دربی پایم به گل باز شد البته گلزنی من به خاطر مهدی طارمی بود چرا که اگر شاید کسی دیگری جای او بود که 2 گل در دربی زده بود و فرصت هت‌تریک داشت این پاس را نمی‌داد اما مهدی از خودگذشتگی کرد و من از او تشکر می‌کنم.

به نظر می‌رسد اتحاد و رفاقت در پرسپولیس به اوج خودش رسیده است. در این خصوص چه صحبتی داری؟

واقعا رقابت در تیم ما زیاد است و در این شرایط خوبی که داریم رفاقت حرف اول و آخر را می‌زند. ما با همین همدلی و اتحاد پیش می‌رویم تا بتوانیم در نهایت قهرمان شویم.

هرچه به پایان لیگ نزدیک می‌شویم صحبت از تمدید قرارداد بازیکنان بیشتر شنیده می‌شود. آیا با تو هم در این خصوص صحبتی شده است؟

ما به این مسائل فکر نمی‌کنیم. همه تمرکز ما بر روی بازی‌های باقیمانده است تا بتوانیم قهرمان لیگ شویم.

در خصوص تمدید قرارداد برانکو چه صحبتی داری؟

به  نظر من باشگاه بهترین کار را کرد که قرارداد برانکو تمدید شد. وقتی تیمی خوب کار می‌کند و شرایط خوبی دارد بهترین کار تمدید قرارداد مربی است و امیدوارم برانکو سال‌های بعد هم در پرسپولیس بماند.