برنامه ای برای تغییر کادرفنی استقلال نداریم

نصرالله عبداللهی در خصوص اتفاقات روز گذشته تمرین استقلال گفت: دیروز تعدادی از هواداران که در سرما و گرما حامی تیم‌شان هستند و به خاطر ناراحتی که از نتیجه دربی داشتند آن رفتار را با فرهاد مجیدی انجام دادند.

وی افزود: از یک طرف طرفدار حق دارد و از یک طرف دیگر باید این موضوع را در نظر گرفت که استقلال 4 هفته سخت دیگر را در پیش دارد. من اعتقاد دارم درست است که استقلال شکست بدی خورد ولی هنوز 4 هفته دیگر باقی مانده و تیم ما فینالیست جام حذفی است.

مشاور ویژه افشارزاده در ادامه در خصوص اینکه گفته می‌شود قرار است پرویز مظلومی به دلیل نتایج ضعیف برکنار شود، گفت: تا آنجا که من می‌دانم جلسه امروز هیأت مدیره قرار است پیرامون دربی و اتفاقات هفته‌های اخیر برگزار شود و اصلا بحث تغییر در کادر فنی وجود ندارد. مطمئنا مظلومی و کادرش در مورد نتایج استقلال توضیح می‌دهند و همانطور که گفتم قرار است فقط نظرات بین اعضای هیأت مدیره و مربیان رد و بدل شود و بحث تغییر درست نیست.

عبداللهی در خصوص نگرانی هواداران استقلال نیز گفت: در حال حاضر باید تیم یاری شود. استقلال باید از جایش بلند شود و 4 بازی دیگر باقی مانده که به نظرم می‌توان امتیازات خوبی را از این 4 بازی گرفت وما هنوز مدعی اصلی قهرمانی هستیم.