فراز کمالوند در مورد تقابل تیمش با استقلال خوزستان در هفته جاری گفت: در لیگ برتر بازی آسانی وجود ندارد و هر حریفی سخت است. شما دیدید که استقلال اهواز به‌عنوان تیم قعرنشین در دو بازی رفت و برگشت به سپاهان و ذوب‌آهن نباخت و استقلال را در تهران متوقف کرد. ما بازی آسانی نداریم، ولی دوست داریم در جدول به مکان‌های بالاتر برسیم. الان شرایط خوبی داریم و بازیکنان ما انگیزه دارند تا در چهار بازی باقیمانده بیشترین امتیاز را بگیرند.

وی ادامه داد: ما فرمولی را برای بازیکنان تعیین کرده‌ایم که برای اولین‌بار در فوتبال ایران چنین کاری انجام شد. باشگاه قرارداد بازیکنان را طوری تنظیم کرده تا در صورتی‌که تیم از رده هشتم به بالا قرار بگیرد، به ازای هر پله صعود در جدول هفت درصد به مبلغ قراردادشان اضافه می‌شود. به‌عنوان مثال اگر دو پله از رده هشتم صعود کنیم، مبلغ قراردادها 14 درصد اضافه می‌شود و اگر سه پله صعود کنیم 21 درصد. در واقع بازیکنان ما برای ادامه بازی‌ها انگیزه مالی هم دارند و تیم‌های مدعی بدانند که ما هم در بازی‌ها ذینفع هستیم.

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز با تمجید از تیم استقلال خوزستان خاطر نشان کرد: تیمی که هفته‌ها در صدر جدول قرار گرفته، قطعاً پرقدرت است، ولی ما شناخت کافی از این تیم داریم. ما در ادامه لیگ با چند تیم مدعی بازی داریم و می‌خواهیم طوری نتیجه بگیریم که به قهرمانی تراکتورسازی کمک کنیم. امیدوارم هواداران تبریزی در بازی ما مقابل استقلال خوزستان ورزشگاه را پر کنند.