مقابل استقلال برای حیثیت خودمان بازی می‌کنیم

روزبه شاه‌علیدوست در پاسخ به این پرسش که چرا سایپا در هفت بازی گذشته فقط سه امتیاز گرفته است، گفت: در این مورد نمی‌دانم چه بگویم. خیلی چیزها دست به دست هم داد تا از دوران اوج فاصله بگیریم. همه ما در این بحران مقصر هستیم، همان‌طور که در هنگام موفقیت همه ما سهیم بودیم. فکر می‌کنم بدشانسی‌های زیادی آوردیم و از زمانی که به تراکتورسازی باختیم شرایط‌مان تغییر کرد. من معتقدم با از دست دادن شانس کسب سهمیه آسیا، دلسرد شدیم.

وی در ادامه افزود: واقعاً امسال تیم خوبی داشتیم و حیف شد که از کورس قهرمانی عقب ماندیم. بعد از بازی با تراکتورسازی واقعاً شرایط تغییر کرد، من هم مصدومیتش داشتم و آنقدر روحیه‌ام خراب شد که میزان این آسیب‌دیدگی افزایش پیدا کرد. من فکر می‌کنم در یک مقطع تیم ما دچار مشکل روحی شد و این مسئله به سایپا آسیب زد.

شاه‌علیدوست درمورد دیدار تیمش مقابل استقلال خاطرنشان کرد: بازی مقابل استقلال و پرسپولیس شرایط خاص خودش را دارد و حتی تیمی که در حال سقوط است مقابل این دو تیم انگیزه دارد. ما بازی سختی داریم، ولی مقابل استقلال برای دفاع از حیثیت‌مان بازی می‌کنیم. ما چیزی برای از دست دادن نداریم و نهایت تلاش خود را به‌کار می‌گیریم تا سه امتیاز را بگیریم.

هافبک تیم فوتبال سایپا شانس پرسپولیس را برای دستیابی به عنوان قهرمانی لیگ برتر زیاد دانست و اظهار داشت: سه تیم بالای جدول شانس دارند، ولی پرسپولیس با توجه به اختلاف امتیازی که با دو تیم دیگر دارد و همچنین به‌دلیل توانایی‌های فنی‌اش از شانس بیشتری برای قهرمانی برخوردار است.