طلسم گل نزدن به استقلال را می شکنم!

غلامرضا رضایی ابتدا درخصوص افت سایپا و گرفتن 3 امتیاز در 7 مسابقه گفت: دلایل زیادی در افت سایپا نقش داشت. تیم ما با مصدومیت چند بازیکن مواجه شد و از طرفی در بعضی از مسابقات از داوری ضربه خوردیم. من همیشه گفته‌ام که داوران ایرانی خوب هستند، ولی گاهی اوقات اشتباهاتی می‌بینیم که اذیت‌کننده و خنده‌دار است، نمونه‌اش همین بازی مقابل ملوان بود که واقعاً از داوری ضربه خوردیم.

او ادامه داد: ما بازیکنان جوانی داریم که همیشه می‌توانند در زمین مسابقه انگیزه داشته باشند. گاهی اوقات وقتی بازیکنان باتجربه در کنار آنها نباشند مشکلاتی ایجاد می‌شود. واقعاً امسال از جوان‌های بااستعدادی برخوردار شدیم، ولی ممکن است هر بازیکنی در هر مسابقه اشتباه کند یا بدشانسی بیاورد. ما در چند مسابقه گل‌های بچگانه خوردیم و از طرفی ایرادهای فنی هم داشتیم. وقتی تمامی این مسائل را کنار هم می‌گذاریم باعث می‌شود که تیم افت کند.

رضایی در پاسخ به این سؤال که آیا سایپا با این بحران می‌تواند مقابل استقلال ایستادگی کند، گفت: ما از نیم‌فصل دوم شرایط سختی را تجربه کردیم و حالا نیاز به گرفتن3 امتیاز داریم. استقلال برای قهرمانی می‌جنگد، ولی ما مقابل این تیم، دست و پا بسته نیستیم و فقط به برد فکر می‌کنیم. مطمئن باشید مقابل این تیم بازی خوبی انجام خواهیم داد.

رضایی در مورد اینکه تا به امروز چند بار مقابل استقلال موفق به زدن گل شده است، گفت: اگر اشتباه نکنم از سال 1382 در لیگ ایران بازی می‌کنم، ولی تا به امروز به استقلال گل نزده‌ام. به ‌هر ‌حال قسمت این بود و در خیلی از مسابقات هم بدشانس بودم. امیدوارم طلسم من در این سابقه بشکند.

و اما شانس اول قهرمانی، رضایی می‌گوید: 3 تیم اول جدول به علاوه تراکتور و نفت اما من شخصاً شانس پرسپولیس را بیشتر می‌دانم.