ستاره پرسپولیس در اوج می درخشد+تصاویر

دربازی‌های هفته بیست‌وهفتم لیگ‌برتر 4 بازیکن توانستند درخشش ویژه‌ای برای تیم‌هایشان داشته باشند. مهرداد محمدی با دو گل و یک پاس گل، غلامرضا رضایی با 2 گل، جری بنگستون با 2 گل و جابر انصاری با یک گل و یک پاس گل بازیکنانی بودند که این هفته برای تیم‌هایشان درخشیدند.

با بررسی ارزشمندترین بازیکنان حاضر در لیگ‌برتر همراه باشید:

 

اول: مهدی طارمی ـ 24.5 امتیاز

مهاجم گلزن پرسپولیسی‌ها که بازی اخیر این تیم را به دلیل محرومیت از دست داد تاکنون با 16 گل زده در صدر گلزنان لیگ‌برتر قرار گرفته است. طارمی با گرفتن 8 پنالتی در این آیتم نیز رکورددار است. پنالتی‌هایی که تنها 3 گل برای پرسپولیس به همراه داشتند. مهاجم پرسپولیسی‌ها که آخرین بازیش با این تیم دربی بزرگ تهران بود تاکنون 3 پاس گل نیز برای همبازیانش ارسال کرده است.

 

دوم: محمد ابراهیمی ـ 17.5 امتیاز

مهاجم باتجربه گسترشی‌ها که در بازی‌های اخیر تیمش در دور برگشت رقابت‌های لیگ درخشش ویژه‌ای داشته و در هر بازی گل یا پاس گلی از خود برجا گذاشت، در دیدار اخیر این تیم نتوانست کاری از پیش ببرد. دیدار سنگینی که در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید. ابراهیمی با 10 گل در رده دوم گلزنان لیگ‌برتر نیز قرار دارد. او 5 بار اقدام به ارسال پاس گل کرده است و 3 پنالتی نیز برای تیمش به دست آورده است.

 

سوم: محسن یوسفی ـ 13 امتیاز

هافبک باتجربه پدیده در بازی اخیر این تیم نتوانست کاری از پیش ببرد، یوسفی که هم در گلزنی هم در ارسال پاس گل به یک اندازه برای تیمش موثر بوده، تاکنون 6 بار اقدام به گلزنی کرده و با 6 پاس گل یکی از بالانشین‌های جدول پاسورهای لیگ محسوب می‌شود. او یک بار نیز برای تیمش پنالتی کسب کرد.

 

سوم: سجاد شهباززاده ـ 13 امتیاز

مهاجم خطرناک استقلالی‌ها که چند هفته برای این تیم کاری از پیش نبرده بود در بازی برابر فولاد توانست با یک فرار و پاس دیدنی یکی از گل‌های آبی‌پوشان را مهیا کند. شهباززاده تاکنون 6 بار برای تیمش گلزنی کرده و 5 بار نیز اقدام ارسال به پاس گل کرده است. سجاد تاکنون 2 بار نیز برای تیمش پنالتی گرفته که هر دوی آنها تبدیل به گل شده است.

 

چهارم: امید عالیشاه ـ 12 امتیاز

هافبک ـ مهاجم پرسپولیسی‌ها اکنون با 8 پاس گل سلطان پاس گل لیگ محسوب می‌شوند. امید این روزها با این تعداد پاس گل بالاتر از مهدی رجب‌زاده در صدر پاسورهای لیگ پانزدهم قرار گرفته است. او در بازی اخیر این تیم در برابر استقلال اهواز نیز با یکی از پاس‌ها خود گل اول پرسپولیسی‌ها را ساخت. عالیشاه تاکنون 4بار اقدام به گلزنی نیز کرده است.

 

پنجم: مهرداد محمدی ـ 11 امتیاز

مهاجم راه‌آهنی‌ها بعد از هفته‌ها افول این هفته باز هم درخشید. محمدی که یک سوم ابتدایی لیگ را استثنایی دنبال کرده بود، در میانه بازی‌ها دیگر نشانی از آن مهاجم فرصت‌طلب نداشت تا اینکه در بازی تیمش برابر پدیده دوبار اقدام به گلزنی و یک‌بار ارسال پاس گل کرد. او اکنون 8 گل زده دارد، 2 بار پاس گل ارسال کرده است و یک بار نیز برای تیمش پنالتی گرفته است.

 

پنجم: جابر انصاری ـ 11 امتیاز

بازیکن تازه وارد استقلالی‌ها که در لیگ پانزدهم به این تیم پیوست عملکرد درخشانی از خود به نمایش گذاشت. او که در هر دو بازی رفت‌وبرگشت دربی بزرگ تهران برای تیمش گلزنی کرد در بازی این هفته برابر فولاد فوق‌العاده بود و با یک گل و یک پاس گل خود را به عنوان یکی از بهترین از بازیکنان هفته معرفی کرد. جابر تاکنون 7 بار برای تیمش گلزنی کرده و 4 بار نیز ارسال پاس گل را در برنامه خود داشت.

 

توضیح جدول:

* بازیکنانی که برای تیمشان گلزنی می‌کنند و یا پاس گل ارسال می‌کنند یک امتیاز مثبت دریافت می‌کنند و بازیکنانی که اقدام به گرفتن پنالتی می‌کنند در صورت گل شدن آن پنالتی یک امتیاز و در صورت از دست رفتن آن نیم امتیاز مثبت را از آن خود می‌کنند.