قطع همکاریم با سپاهان به خودم مربوط است!

ایگور استیماچ پس از تسویه حساب با باشگاه سپاهان در گفت‌وگویی اظهار داشت: از تمامی کارکنان باشگاه و تماشاگران سپاهان به خاطر حمایت‌هایشان و البته رسانه‌هایی که شاهد کیفیت کار ما بودند تشکر می‌کنم. تصمیم در مورد قطع همکاری از سپاهان در این زمان فقط به خودم مربوط بود و تصمیم فرد دیگری نبود. در واقع این تصمیم شخصی من بود و فکر می‌کنم بهتر است از این پس کار با یک باد و نسیم جدید ادامه پیدا کند!

وی ادامه داد: نکته مهم این است که از هم در نهایت دوستی جدا می‌شویم هرچند که یک غم خاص داریم اما لبخند بر لب دو طرف است و همیشه نیز درها از نظر من برای همکاری مجدد با سپاهان در آینده باز است.

سرمربی سابق سپاهان یادآور شد: دوست دارم از بازیکنان و همکارانم تشکر کنم. مشکلات زیادی را در این مدت داشتم اما مطمئنم سپاهان دوباره خیلی زود در راه اصلی و موفقیت قرار می‌گیرد.

وی افزود: برای همه تان از اعماق قلبم آرزوی موفقیت می‌کنم به خاطر مهربانی‌تان و خوشامدی که همه جا به من گفته شد. درست است که در حال ترک سپاهان هستم و غمگینم اما خوشحالم که به سمت خانواده‌ام می‌روم.

استیماچ گفت: فوتبال ورزشی است که انسان‌ها را به هم نزدیک می‌کند و دوستی‌ها را به وجود می‌آورد. و کاری که ما 5 ماه گذشته انجام دادیم تائید این است که به بهترین نحو کار کردیم. در واقع دوستی خوبی ایجاد کردیم که تا همیشه در قلب من می‌ماند.

وی در پایان گفت: هر وقت سپاهان به من نیاز داشته باشد هر کمکی از دستم بربیاید آن‌ها می‌توانند به روی من حساب باز کنند.