اولین ستاره پرسپولیس پرید/پیشنهاد اروپایی برای طارمی

موضوع تمدید قرارداد مهدی طارمی یکی از نگرانی‌های این روزهای هواداران پرسپولیس است. حتی در توافقات اخیر هم گفته شده شرط او برای تمدید این است که اگر پیشنهاد اروپایی رسید، بتواند از این تیم برود.

 

خبرها حاکی از آن است که احتمال لژیونر شدن مهاجم گلزن پرسپولیس بیشتر از شانس ماندن اوست. البته باشگاه او را برای پیشنهادهای عربی آزاد نخواهد کرد. دیروز باخبر شدیم که یک پیشنهاد جدی اروپایی مطرح شده و نماینده این بازیکن در حال حاضر برای مذاکره و بررسی شرایط در یک کشور دیگر به‌سر می‌برد.

 

طارمی به‌جز وکیل خود یک مدیربرنامه هم دارد که پیشنهادهای خارجی‌اش را بررسی می‌کند و در حال حاضر در ترکیه به‌سر می‌برد. او کدهایی در اختیار همشهری قرار داد که ما را به این نتیجه رساند، پیشنهاد طارمی از یک تیم ترکیه‌ای است. خودش اصرار داشت چیزی در این رابطه ننویسیم تا روند مذاکرات به مشکل نخورد. بنابراین احتمال اینکه مطرح شدن این پیشنهاد بازارگرمی برای بالا بردن رقم قرارداد فصل آینده طارمی با پرسپولیس باشد چندان زیاد نیست.

 

به‌ هر حال کیفیت فنی این مهاجم ملی‌پوش بر کسی پوشیده نیست و اهالی فوتبال انتظار دارند او را در یک تیم بزرگ اروپایی ببینند. پیگیری‌هایی که انجام دادیم تصور ما را به این سمت برده که این پیشنهاد از یکی از سه‌تیم بزرگ ترکیه‌ای است و بالای 90درصد می‌توانیم احتمال بدهیم همان تیمی است که تا چند وقت پیش دنیزلی را به‌عنوان سرمربی بالای سر خود می‌دید.

 

گالاتاسرای به‌هرحال یک تیم پرطرفدار و پرسروصداست و معمولا در لیگ قهرمانان اروپا با تیم‌های بزرگی مثل رئال، اتلتیکو و... بازی می‌کند.