من از طارمی پرسپولیس بهتر بودم

ناصر محمدخانی درباره شانس پرسپولیس برای کسب عنوان قهرمانی می گوید: پرسپولیس شرایط خیلی خوبی دارد. این تیم شانس اول قهرمانی است. بازی های پرسپولیس بسیار زیبا است و نوع فوتبالی که به نمایش می گذارد، باعث خوشحالی هواداران شده است. بازی های تماشاگرپسند باعث شده همه به این تیم امیدوار شوند. البته هنوز چیزی برای پرسپولیس تمام نشده است. این تیم 3 بازی سخت دارد که باید برنده از آنها بیرون بیاید.

 

او ادامه می دهد: تیمی که می خواهد قهرمان شود باید همه تیم ها را ببرد. شاید حتی یک مساوی کار پرسپولیس را سخت کند. من فکر نمی کنم علیرضا منصوریان و تیمش بتوانند ترمز پرسپولیس را بکشنند اما بازیکنان هم باید حواسشان باشد تا غافلگیر نشوند. ضمن اینکه در تبریز مقابل گسترش فولاد هم کار سختی خواهند  داشت.

 

محمدخانی درباره اینکه علی پروین گفته بود مهدی طارمی او را یاد ناصر محمدخانی می اندازد، می افزاید: مهدی واقعا مهره کارسازی است و نبودش در تیم مشهود است. طارمی قدش از من بلند تر است و شاید چون خوب پنالتی می گیرد، علی آقا آن حرف را زده است. از آن گذشته طارمی مهاجم نوک است و من بیشتر چپ یا راست بازی می کردم. قطعا طارمی می تواندتعداد گل هایش را افزایش دهد و با 20 گل آقای گل شود چون توانایی اش را دارد ولی فکر می کنم من از طارمی بهتر بودم.