من کم کاری نکردم/پرسپولیسی ها دنبال توجیه هستند

دو موقعیت گلی که میلاد میداودی مقابل استقلال هدر داد، شایعات زیادی را به وجود آورد. خیلی او را متهم به این کردند که به دلیل علاقه اش به استقلال آن دو توپ را گل نکرده است.

در عین حال شایعه درگیری میداودی در رختکن با ابراهیم صادقی کاپیتان تیم پیش آمدکه این شایعه خیلی زود از سوی کاپیتان باتجربه سایپا تکذیب شد.  در این میان مدیران باشگاه سایپا پیگیر موضوع احتمال کم فروشی توسط میداودی هستند.

بیت الله رضایی، مدیرعامل باشگاه سایپا در این باره می گوید: نمی توان این قدر راحت به کسی اتهام زد. مسائلی را شنیده ایم اما تا پیگیری نشود، نمی شود چیزی را قطعی دانست. فیلم بازی در اختیار کمیته انضباطی باشگاه قرار گرفته تا مساله را پیگیری کند و اگر موضوع مشکوکی وجود داشت، برخورد کنیم.

شایعات اخیر سبب شده تا میداودی خودش هم لب به سخت بگشاید. او عنوان می کند: من دقایق کمی در میدان بودم و هیچ ارزشی برای شایعات بی اساس قائل نیستم. اولین باری نبود که جلوی استقلال بازی می کردم و غیرتم اجازه نمی دهد، کم فروشی کنم. من هرگز آخرتم را نمی فروشم؛ ضمن اینکه در این بازی موقعیت صد درصد هم نداشتم. من در بازی با پرسپولیس تک به تک شدم و آن را از دست دادم؛ آن موقعیت صد درصد گلزنی بود اما این موقعیت ها نه.

مهاجم سایپا صحبت هایش را اینگونه ادامه می دهد: پرسپولیسی ها می خواهند باخت خود مقابل نفت را توجیه کنند و این شایعات را مطرح می کنند. باید به این نکته توجه کنید که اگر پرسپولیس بازی خودش با نفت را می برد، دیگری به نتیجه دیدار استقلال و سایپا نداشت.

میداودی در پایان می گوید: آرزوی قلبی من قهرمانی استقلال است اما دوست دارم برای تیمم هم گل بزنم. من به تیمی که با آن قرارداد دارم، تعهد دارم و این تعهد برایم مهم است. من قبل از بازی هم قول دادم بهتری بازی ام را انجام دهم و خوشحالم که جوانمردانه بازی کردم.