مهاجم پرسپولیس: هواداران ما را ببخشند

علی علیپور  درباره شکست پرسپولیس مقابل نفت اظهار داشت:قبل از هر چیز باید دوباره درگذشت مهرداد اولادی را تسلیت بگویم. در این چند روزه خیلی فکرم مشغول مهرداد اولادی است. ما در یک برنامه تلویزیونی با هم حضور داشتیم. امیدوارم خدا روح این بازیکن با معرفت را قرین رحمت کند.

وی ادامه داد: ما دو بازی خیلی سنگین دربرابر استقلال تهران و استقلال اهواز داشتیم که در بازی استقلال اهواز مسائلی پیش آمد که همگان دیدند اما خدا را شکر ما آن بازی را بردیم. در بازی نفت ما برای پیروزی و با تمام قوا به میدان رفتیم و در نیمه اول چند موقعیت گلزنی داشتیم و بازی خوبی ارائه دادیم اما در نیمه دوم با بازی بسته تیم نفت مواجه شدیم و روی ضد حمله گل خوردیم. همان طور که پیروزی هایمان برای کل تیم است باخت هایمان نیز برای کل تیم است و نمی توانیم شکست را گردن کسی بیندازیم.

مهاجم پرسپولیس خاطرنشان کرد:تمام بازیکنان ما با غیرت به زمین می روند و  از دروازه تا مهاجمان سرشان را جلوی توپ می گذارند. می دانیم هواداران از این باخت ناراحت هستند و شرمنده آنها هستیم. قول می دهم جبران کنیم. تیم صدر جدول با تفاضل گل از ما بالاتر است. ما در این دو بازی تمامی انرژی خود را می گذاریم تا دوباره صدر جدول را پس بگیریم.  

علیپور افزود:از هواداران پرسپولیس عذرخواهی می کنیم.آنها همیشه ما را حمایت کردند اما می خواهیم در این دو بازی هم ما را تنها نگذارند و حمایت ویژه داشته باشند. چون از حمایت آنهاست که ما روحیه می گیریم. شش بازی سرنوشت ساز لیگ تعیین کننده است. اما دو بازی که ما با تیم گسترش و راه آهن داریم فقط برای پیروزی به میدان می رویم تا قهرمان لیگ شویم.