قلعه نویی: وعده قهرمانی نداده بودم

درباره اینکه دیدار امروز شهردار تبریز با بازیکنان تراکتورسازی اظهار داشت: بعد از برد اخیرمان برابر ملوان شرایط خوبی را تجربه می کنیم. امروز نیز تمرین خوبی داشتیم و جا دارد از شهردار محترم تبریز و شهرام دبیری که در تمرین حاضر شدند و به بچه ها روحیه دادند تشکر کنم. ما مجبوریم با توجه به فشردگی مسابقات در دیدار برابر الهلال به چند بازیکن مان استراحت بدهیم. البته قصدمان حضور با تمام قدرت برابر این تیم است. هرچند این بازی نسبت به بازی قبلی سخت تر است و آنها برای جبران شکست قبلی شان به عمان می آیند. ما نیز آنالیز خوبی از آن تیم داریم و هدفمان پیروزی است.

وی درباره مصدومان تیمش و به ویژه مهدی شریفی گفت: جا دارد از تیم پزشکی تراکتورسازی تشکر کنم که روی بازیکنان مصدوم ما کار کردند. درباره شریفی هم هنوز چیزی مشخص نیست و احتمال آنکه نتواند بازی کند وجود دارد. 

قلعه نویی درباره میزبانی از الهلال در کشور عمان گفت: واقعیت قضیه این است که ما خسته شده ایم. خیلی هم خسته. ای کاش به ما فرصتی برای نفس کشیدن می دادند. ای کاش ما را درک می کردند. ما طی هفته های اخیر پروازهای زیادی را داشتیم. برای بازی با سیاه جامگان حدود 5 پرواز داشتیم. گاهی از رطوبت 60 درجه به جایی می رفتیم که رطوبت نداشت و گاهی هم از زمین همسطح به ارتفاع می رفتیم. اینها روی کار ما تاثیر زیادی گذاشت و باعث شد بچه ها خسته شوند. ما اگر فرصتی برای بازسازی تیم مان پیدا می کردیم و یا حداقل یک هفته نفس می کشیدیم الان مدعی اول قهرمانی در لیگ برتر بودیم.

سرمربی تراکتورسازان در پاسخ به این سوال که آیا مسئولان تراکتورسازی از وی انتظار قهرمانی داشتند بیان داشت: خیر. بنده قول قهرمانی نداده بودم. یادمان باشد که ما تیم را در رتبه یازدهم تحویل گرفتیم. اگر فرصت بازسازی تیم را داشتیم امروز می توانستیم برای قهرمانی بجنگیم. 

قلعه نویی درباره دیدار حساس هفته بیست و نهم تیمش برابر استقلال تهران اظهار نظری نکرد و تنها گفت: الان همه تمرکزم روی بازی با الهلال است. کاری ندارم که دیگران چه می گویند و چه برنامه هایی دارند. من بعد از بازی با الهلال درباره آن مسابقه صحبت خواهم کرد.