مرد کروات به گزینه های جوان تر فکر می کرد اما ناگهان بعد از سوت پایان بازی با استقلال تهران ورق برگشت و همه چیز عوض شد.

محسن بنگر نه تنها یک پنالتی در این مسابقه مهم برای تیمش گرفت بلکه با قدرت رهبری اش، جوان ترها را به سوی پیروزی پر گل و تاریخی هدایت کرد.

برانکو و مسئولان باشگاه پرسپولیس درست لحظه ای تصمیم خود را برای ادامه همکاری با محسن بنگر را جدی تر کردند که در بازی با نفت تهران غیبت یک بزرگ تر را با تمام وجود احساس کردند.

پرسپولیس روی غافلگیری و ضد حملات شاگردان علیرضا منصوریان 2 گل خورد تا برانکو به ارزش محسن بنگر پی ببرد. مدافعی حرفه ای که در 38 سالگی عملکرد و رفتاری حرفه ای دارد. هر روز زودتر از سایر بازیکنان سر تمرین حاضر می شود و آخرین نفر هم محل تمرین را ترک می کند.

بنگر به دلیل زندگی سالمی که دارد توانسته در این سن و سال هم شادابی خود را حفظ کند تا مسئولان باشگاه وادار شوند یک سال دیگر قرارداد او را به اصرار برانکو تمدید کنند.

اما نکته جالب تر پیشنهاد جدید برانکو است. مرد کروات که متوجه قدرت رهبری و رابطه مطلوب محسن بنگر با بازیکنان جوان تر شده به تازگی به کاپیتان پرسپولیس پیشنهاد داده یک سال دیگر بازی کند و بعد از پایان لیگ شانزدهم دستیار او در تیم قرمز شود.

التبه محسن بنگر هیچ دوره یا کلاس مربیگری را پشت سر نگذاشته اما پس از سال ها بازی در سپاهان اصفهان و پرسپولیس و کسب چند قهرمانی در لیگ برتر از تجربه کافی برای کمک به برانکو برخوردار است.

از آن گذشته محسن بنگر، که برانکو را همواره بهترین مربی خارجی ایران پس از پیروزی انقلاب می داند، می تواند در کنار این مربی کروات تجارب ارزشمندی برای آینده کاری خود کسب کند.

با این حساب از همین حالا می توان محسن بنگر را دستیار برانکو ایوانکوویچ در لیگ هفدهم خواند.

همچنین بد نیست اضافه کنیم جدایی علیرضا نورمحمدی و مایکل اومانا از پرسپولیس قطعی است. با توجه به گرانی مبلغ قرارداد اومانا و همین طور ضعف مفرط نورمحمدی، سرمربی پرسپولیس تصمیم گرفته تا  مدافعان جوان تری را در فصل آینده جایگزین این دو بازیکن کند اما جایگاه محسن بنگر در پرسپولیس لیگ شانزدهم محفوظ است.