به نتیجه نظر سنجی نود خندیدم و خوابیدم!

عده‌ای می‌گفتند معلوم بود کروش می‌برد، او محبوب استقلالی‌ها و پرسپولیسی‌هاست اما برانکو فقط نزد هواداران پرسپولیس محبوبیت دارد. عده‌ای هم مدعی بودند پرسپولیسی‌ها از ترس اینکه مبادا برانکو سرمربی تیم ملی شود، به او رأی ندادند اما یک گروه سومی هم وجود داشتند که ادعا می‌کردند نتیجه نظرسنجی واقعی نیست و به این موضوع که عادل طی یک ساعت و نیم ابتدایی برنامه‌اش نتیجه نظرسنجی را نشان نداد، اعتراض داشتند.

این بحث‌ها در کافی‌شاپ هتل المپیک داغ بود که برانکو برای خوردن قهوه قبل از صبحانه‌اش به کافی‌شاپ رسید. پشت همان میز همیشگی روی همان صندلی دائمی نشست و همان قهوه هر روز را سفارش داد.

چند نفری برانکو را دوره کردند و از سرمربی پرسپولیس درباره نظرسنجی شب قبل پرسیدند اما ایوانکوویچ غافلگیرشان کرد؛ «من برنامه را تا پایان ندیدم. ساعت که از نیمه شب گذشت، می‌خواستم بخوابم. وقتی اولین نتیجه نظرسنجی اعلام شد، خندیدم و خوابیدم!»

خیلی‌ها که این جمله را شنیدند، واکنش برانکو را طعنه تلقی کردند. آیا برانکو واقعاً به ساختگی بودن نتایج خندیده است؟ خودش که چنین حرفی نمی‌زند. او دیروز به خبرورزشی گفت: «من و کروش رفیق هستیم.»

یکی از نزدیکان برانکو هم خصوصی به ما گفت: «برانکو اصلاً دنبال نظرسنجی نیست! دنبال سرمربیگری تیم ملی هم نیست» اما آنهایی که صبح دیروز در کافی‌شاپ هتل المپیک بودند، این جمله را از زبان سرمربی پرسپولیس شنیدند؛ «نتیجه اولیه نظرسنجی را که دیدم، خندیدم و خوابیدم.»