پرسپولیس مدافعش را به ملوان بخشید!

یکی از اتفاقات جالبی که هفته گذشته رخ داد، مربوط به صدور کارت پایان خدمت حسین ماهینی بود. مدافع پرسپولیس که در دو فصل اخیر دوران خدمت سربازی‌اش را در ملوان پشت سر می‌گذاشته، در فاصله دو هفته تا پایان رقابتهای لیگ پانزدهم خدمتش تمام شد و رسانه‌ها برگه موقت پایان سربازی‌اش را هم منتشر کردند.

بعد از این اتفاق بود که باشگاه پرسپولیس طی نامه‌ای به سازمان لیگ مجوز حضور ماهینی در دو بازی انتهایی ملوانان را صادر کرد تا انزلی‌چی‌ها که سخت در تکاپوی بقا در لیگ برتر هستند، مشکلی برای استفاده از ماهینی نداشته باشند. این اتفاق اما اعتراض‌های جسته و گریخته‌ای را در اردوگاه هواداران پرسپولیس به همراه آورده است. آنها به اتفاقات انتهای بازی پرسپولیس و ملوان اشاره می‌کنند که حسابی تیم‌شان را به حاشیه برد.

بعد از گل ثانیه‌های پایانی کمال کامیابی‌نیا در آن مسابقه، برخی از بازیکنان و هواداران ملوان فضای متشنجی به وجود آوردند و نسبت به داوری و بقیه ماجراهای حاشیه‌ای اعتراض کردند. حتی بیرون ورزشگاه به اتومبیل تعدادی از هواداران پرسپولیس هم حمله شد که همین مسایل، از انزلی خاطره‌ای تلخ در ذهن پرسپولیسی‌ها باقی گذاشت. با توجه به این مسایل، صدور راحت، فوری و بی‌دردسر مجوز بازی ماهینی در دو مسابقه حیاتی آینده، باعث اعتراض هواداران شده است.

آنها عقیده دارند پرسپولیس حداقل می‌توانست با صدور اطلاعیه‌ای، به ملوانان یادآوری کند که این همکاری با وجود نامهربانی‌های صورت گرفته در آن مقطع انجام شده و نشان دهنده سعه صدر باشگاه است. صدور مجوز بازی ماهینی در حالی انجام شده که احتمالا پرسپولیس می‌توانست در دو بازی پایانی این بازیکن را در فهرست خودش داشته باشد.