رحمتی محروم می شود؟

در حالی که اتفاقات حاشیه‌ای بازی استقلال و تراکتورسازی این توقع را برای رقبای تیم استقلال ایجاد کرده تا حکم کمیته انضباطی در قبال مهدی رحمتی دروازه‌بان تیم استقلال پیش از دیدار مقابل صبای قم صادر شود، اما کمیته انضباطی تا پیش از بازگشت دبیرکل فدراسیون فوتبال از سفر خارج از کشور نمی‌تواند حکمی در این ارتباط بدهد. احکام کمیته انضباطی پس از صدور در این کمیته باید به امضای دبیرکل فدراسیون فوتبال برسد.

 این در شرایطی است که علی کفاشیان و علیرضا اسدی نایب رییس اول و دبیرکل فدراسیون فوتبال به منظور شرکت در کنگره سالیانه فیفا عازم کشور مکزیک شده و تا روز یکشنبه هفته آینده به تهران باز نخواهند گشت.

حتی اگر کمیته انضباطی حکمی مبنی بر محرومیت احتمالی دروازه‌بان استقلال را هم صادر کرده باشد این حکم تا پیش از امضای دکتر اسدی قابل اجرا نخواهد بود اما با توجه با اینکه بازی با صبای قم آخرین دیدار استقلال در فصل فوتبالی 95-94 نیست این احتمال وجود دارد که رحمتی دیدار فینال جام حذفی مقابل ذوب‌آهن را از دست بدهد. البته این شایعه وجود دارد که ممکن است محرومیت رحمتی فقط شامل دیدارهای لیگ برتر تیم استقلال بشود.