رفتار من نشان می دهد پرسپولیسی هستم

یحیی گل محمدی درباره بازی تیمش مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: ما در بازی دیروز دو موقعیت خیلی خوب را در نیمه اول از دست دادیم. بازیکن ما  همه بازیکنان حریف را جا گذاشته بود اما به طرز عجیبی موقعیت را از دست داد. استقلال خوزستان هم در نیمه اول فقط روی ضربات شروع مجدد و ایستگاهی موقعیت داشت. 

وی ادامه داد: بین دو نیمه به بازیکنان گفتم که باید مسابقه را ببریم ولی متاسفانه نتوانستیم . در اوایل کار فوق العاده بازی کردیم و توپ و میدان در اختیار ما بود. اما گل خیلی بدی خوردیم. زمانی بدی این گل را دریافت کردیم و پس از آن تیم نتوانست به شرایط ابتدایی خود بازگردد.

سرمربی تیم ذوب آهن اذعان داشت: در جو خیلی خاصی مسابقه دادیم. شعارهای بدی علیه ما داده می شد و اشیاء زیادی به سوی ما پرتاب شد. ای کاش بازی از شبکه ملی پخش می شد. همه شاهد بودند چه اتفاقاتی رخ داد. البته ما در این بازی چهار بازیکن خود را هم نداشتیم مثل این می ماند که پرسپولیس همزمان نفراتشان چون عالیشاه، انصاری و کامیابی نیا را نداشته باشد. ما هم بازیکنانی چون پهلوان، کامدار و کاوه رضایی را در اختیار نداشتیم. با این شرایط ما تمام تلاش خودرا انجام دادیم.

وی بیان داشت: مهدی رجب زاده نیز دیگر بازیکن ما بود که به همراه نداشتیم. حریف ما حریفی دونده بود اما بازیکنان ما به علت فشار مسابقات تحلیل رفته بودند. من احساس کردم به همین دلیل باید نفراتی را استفاده کنم که دوندگی بیشتری دارند. نفراتی هم که جای بازیکنان غایب ما به میدان رفتند جزو بهترین های ما بودند. اما به هرحال فوتبال همین است.

سرمربی ذوب آهن درباره تشویق بازیکنان پرسپولیس بعد از، از دست دادن جام گفت: به هرحال بازیکنان پرسپولیس زحمت خودرا کشیده اند و هوادار هم این را می داند در این شرایط تشویق بازیکنان از سوی هواداران کار خیلی خوبی بود زیرا بازیکنان زحمت خود را کشیده بودند و تنها به علت تفاضل گل کمتر قهرمانی را از دست دادند. اگر از دست ما ناراحت هستند و فکر می کنند ما قهرمانی را از آنها گرفتیم صحبت هایی که درباره ما می کنند اشکالی ندارد زیرا سبب می شود ناراحتی شان کمتر شود. 

گل محمدیدرباره توهین هایی که به وی در اینستاگرامش شد، تصریح کرد: از این صحبت ها ناراحت نمی شوم. چون هواداران پرسپولیس را دوست دارم و می دانم از روی ناراحتی چنین کاری کرده اند. رفتار و تصمیمات من در قبال پرسپولیس در این دوران که در این تیم نبوده ام مشخص است که چه دیدگاهی نسبت به این تیم دارم هنوز بابت مطالباتم از پرسپولیس شکایتی از این باشگاه نکرده ام. شکایت نکردن من از پرسپولیس به خاطر باشگاه و هواداران بوده است. البته طرح این مسایل در این مقطع درست نیست. ولی من به عنوان یک پرسپولیسی دوست داشتم پرسپولیس قهرمان شود. خدا می داند که زحمت خود را کشیدیم اما نتیجه نگرفتیم.