نگاهی به مهمترین رویدادهای ورزشی هفته جاری در کرمانشاه

اولین رویداد ورزشی کرمانشاه در هفته جاری کسب مقام پنجمی رقابت های پاراکانو قهرمانی جهان توسط شهلا بهروزی راد قایقران کرمانشاهی در آلمان بود.

وی در مرحله فینال این رقابت ها با زمان 52 ثانیه و 88 صدم ثانیه از خط پایان گذشت و عنوان پنجمی را بدست آورد، بهروزی راد سال گذشته موفق به کسب سهمیه پارالمپیک 2016 ریودوژانیرو شده بود.

* فوتبالیست کرمانشاهی به اردوی تیم ملی بزرگسالان ایران دعوت شد

از سوی کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال بزرگسالان ایران 32 بازیکن به اردوی تیم ملی دعوت شدند که در میان دعوت شدگان نام فوتبالیست کرمانشاهی نیز به چشم می خورد.

بختیار رحمانی بازیکن سرپل ذهابی استان است که با نظر سرمربی تیم ملی به اردوی آماده سازی این تیم برای دیدار دوستانه مقابل مقدونیه در روز 12 خرداد دعوت شده است.

* معرفی نفرات برتر مسابقه های مرزبانی ایران و عراق

نخستین دوره مسابقه های ورزشی مرزبانی جمهوری اسلامی و عراق که به میزبانی قصرشیرین برگزار شد پس از دو روز برگزاری با معرفی نفرات و تیم های برتر به کار خود پایان داد.

در این دوره از رقابت ها که در مجموعه ورزشی امام حسن مجتبی (ع) قصرشیرین در رشته های کشتی آزاد و فرنگی، فوتسال و بستکبال برگزار شد، تیم فوتسال مرزبانی ایران با نتیجه 9 بر یک بر تیم مرزبانی عراق غلبه کرد و در رشته بسکتبال نیز تیم مرزبانی کشورمان با نتیجه 92 بر 52 تیم مرزبانی عراق را شکست داد.

* انتخاب رییس جدید هیات تیر و کمان استان

مجمع انتخاباتی هیات تیراندازی با کمان استان کرمانشاه برگزار و 'سیروس ریحانی' برای مدت چهار سال به عنوان رییس جدید این هیات برگزیده شد.

در مجمع انتخاباتی هیات تیراندازی با کمان کرمانشاه که به ریاست مدیرکل ورزش و جوانان استان در سرسرای شهید هادیان مجموعه ورزشی آزادی کرمانشاه برگزار شد، ریحانی با کسب 15 رای به عنوان رییس جدید این هیات برگزیده شد.

* کرمانشاه میزبان هفته پایانی لیگ دسته اول کانوپولوی کشور

میزبانی هفته پایانی رقابت های لیگ دسته اول مسابقات کانوپولوی قهرمانی کشور که با حضور تیم های پارسیان زاگرس، هیات قایقرانی یزد، بازرگانی محمدنژاد بابلسر و هیات قایقرانی زنجان برگزار می شود به کرمانشاه واگذار شد.

این رقابت قرار است عصر امروز در دریاچه مجموعه تفریحی و ورزشی شهرداری کرمانشاه برگزار شود تا در نهایت تیم های برتر این رقابت ها پس از انجام 6 مسابقه مشخص شوند.