گل محمدی: همه دست به دست داده اند تا استقلال را قهرمان کنند

یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از فینال جام حذفی اظهار داشت: خوشحالیم  که در شهر حماسه ساز و قهرمان پرور حضور داریم. امیدوارم شاهد یک بازی خوبی باشیم که در شان مردم باشد. مسابقه فینال است و باید برنده داشته باشد. دو بازی سنگین در آسیا داشتیم.

وی افزود:فرصت ریکاوری داشتیم و نتوانستیم تمرین تاکتیکی داشته باشیم. همه چیز بازی باید در شرایط برابر باشد اما این رخ نداد. از محرومیت رحمتی گرفته تا زمان بازی ولی هر کدام از دو تیم از موقعیت هایش استفاده و خوب عمل کند و در فاز دفاعی خوب باشند و از موقعیت هایش خوب استفاده کند برنده می شود اما عدالت در این بازی رعایت نشد.

سرمربی ذوب آهن در مورد اینکه شما مثل تیم میهمان در فینال هستید گفت: این اتفاق رخ می دهد و ما میهمان هستیم اگر شهری بود که مرکزیت داشت می توانستیم تماشاگران خودمان را اعزام کنیم ولی یک جورهایی در این مسابقه میهمان هستیم.

سرمربی ذوب آهن در مورد غیبت چند بازیکن تاثیرگذار استقلال گفت: دوبازیکن ارزشمند انها یعنی خسرو حیدری و شهباززاده نیستند. ما هم دو مصدوم دادیم. پهلوان و بیک زاده مصدوم هستند  و هنوز مشخص نیست رجب زاده بتواند بازی کند یا نه اما سعی کردیم شرایط را بهتر کنیم و از نظر روحی و روانی وضعیت را بهتر کنیم. فرصتی نداشتیم برای تمرین. فرصت را از ما گرفتند. با شرایط برابر با استقلال بازی نمی کنیم و باید شرایط یکسان باشد اما این اتفاق نیفتاد. از برنامه ریزی ناراحتیم.اما کاری نمی توانیم بکنیم. کی روش گفته بود که از بازیکنان دو تیم فینالیست بازیکنی به تیم ملی دعوت نمی کند چون مشخص  بود که روز فیفاست. می گویند ما در روز فیفا نمی توانیم بازی برگزار کنیم و به همین دلیل بازی 10 خرداد برگزار نشد در حالیکه در طول فصل چند بار بازی ها در روز فیفا بود.بهانه می آورند و برای ما قابل قبول نست همه چیز ظاهرا دست به دست هم می دهد که یک تیم قهرمان شود. با این حال با تمام وجود بازی می کنیم و همه مسایل رخ داده را فراموش می کنیم. فشار روحی و روانی را زیادی را تحمل می کنیم.قهرمان نشویم مساله به فدراسیون و سازمان لیگ مربوط می شود.

وی در مورد اینکه اگر قهرمان نشوند سازمان لیگ و فدراسیون را مقصر می داند گفت:بله به هر حال قهرمان نشدن احتمالی ما به این دو نهاد بستگی دارد. 

سرمربی تیم ذوب آهن در مورد شرایط زمین مسابقه گفت:شرایط زمین برای ما و استقلال یکسان است. تا عصر فتاحی قول داده وضعیت زمین را بهتر کنند. از مسئولان شهر خرمشهر تشکر می کنم و همه کسانی که  باعث شدند این بازی برگزار شود تشکر می کنیم.