از من خوششان نمی آید برای همین در لیست مازاد هستم

رحمان احمدی  درباره قرار گرفتنش در لیست مازاد، اختلافش با مسئولان سپاهان، شایعه حضورش در پیکان و برخی مسائل دیگر صحبت هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:

 

از من خوششان نمی آمد

صورت ماجرا این است که همه چیز به صورت طبیعی رخ داده است. من با سپاهان قرارداد دارم و باشگاه از من خوشش نمی آید و کنارم گذاشته است. به هر حال نمی شود بحث خاصی در این باره انجام داد.

 

پیش بینی کرده بودم در لیست مازاد هستم

من پیش بینی اینکه در لیست مازاد قرار بگیرم را می کردم. قبلا هم گفته بودم که بازیکنان باتجربه جایی در سپاهان ندارند. دلیل این موضوع را هم بهتر است خود آقایانی که چنین کاری کردند، توضیح بدهند. بهتر است باقریان و ویسی در این باره توضیح بدهند.

 

از برخوردها ناراحتم

از اینکه در لیست مازاد قرار گرفتم، به هیچ عنوان ناراحت نیستم. همانطور که گفتم این یک مساله طبیعی است. موضوعی که وجود دارد، برخی برخوردها است. مسائلی به وجود آمده که باعث شده از خیلی مسائل زده شوم. واقعا نمی دانم چه بگویم. بهتر است فعلا حرف دیگری نزنم.

 

باید تسویه حساب کنند

من یکسال از قراردادم باقی مانده و از طرفی بابت مبلغ قراردادم از سال های قبل طلبکار هستم. باشگاه باید تکلیف این موضوع را مشخص کند و تسویه حساب انجام دهد. امیدوارم هرچه سریعتر این اتفاق بیفتد تا بتوانم با تیم های دیگری وارد مذاکره شوم.

 

با پیکان مذاکره نکردم

من هنوز با هیچ تیمی مذاکره رسمی انجام ندادم. درباره پیکان که بحثش داغ شده نیز باید بگویم که هیچ مقام مسئولی از باشگاه پیکان با من تماسی نگرفته است. ابتدا باید تکلیفم با سپاهان روشن شود تا بتوانم تصمیم بگیرم.