حسین کنعانی زادگان د درباره حضورش در باشگاه پر‌‌‌‌سپولیس، اظها‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ر کرد: امروز به باشگاه پر‌‌‌‌سپولیس رفتم تا وضعیتم مشخص شود، اما مسئول نقل و انتقالات باشگاه حضور نداشت و نتوانستم دیداری با او داشته باشم.

 

وی در پاسخ به این سوال که آیا از وضعیت قرارداد خود با باشگاه پر‌‌‌‌سپولیس اطلاع داشته است یا خیر، گفت: هم من و هم باشگاه پر‌‌‌‌سپولیس فکر می‌کردیم که یک نیم فصل دیگر قرارداد داریم، اما زمانی که به همراه آقای امام وردی به سازمان لیگ رفتم متوجه شدم قراردادی با باشگاه پر‌‌‌‌سپولیس ندارم. بنا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌بر‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌این در حال‌‌‌‌‌‌‌‌‌ حاضر من بازیکن آزاد محسوب می‌شوم و به پیشنهاداتم فکر می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنم.

 

او افزود: فکر می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنم من بمب نقل و انتقالات باشم، الان چند باشگاه از جمله استقلال با مدیر برنامه‌هایم صحبت کرده‌اند که فکر می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنم صحبت باشگاه استقلال جدی است. البته از چند باشگاه خارجی از جمله کشور قطر، چین و روسیه هم پیشنهادهایی هم دارم. باید با بزرگان مشورت کنم و سپس درباره آینده‌ام تصمیم گیری کنم.