بهترین پاسور لیگ: اصلا به پیشنهاد استقلال فکر نکردم

هافبک چپ پرسپولیس که در پایان لیگ پانزدهم عنوان برترین پاسور لیگ را به خود اختصاص داد، علیرغم پیشنهاداتی که از تیم های داخلی و خارجی داشت، قراردادش را با پرسپولیس تمدید کرد و ابراز امیدواری می کند انتظارات هواداران و خصوصا برانکو ایوانکوویچ را برآورده کند.

 

او درباره تمدید قراردادش گفت: من بارها گفتم دوست دارم قراردادم را با پرسپولیس تمدید کنم و می خواهم بمانم. بعد از اینکه بحث هایی پیش آمد در نهایت افتخار می کنم یک سال دیگر می توانم پیراهن تیم را برتن کردم.

 

عالیشاه ادامه داد: جا دارد خوشامد بگویم به بازیکنانی که تازه به تیم آمدند. همه باید بدانند و مسلما با این دید پرسپولیس را انتخاب کرده اند که کار سختی پیش رو داریم. چه کسانی که تازه آمدند و چه کسانی که بودند می دانند و با تمرینات و برنامه ریزی مناسبی که برانکو در نظر دارد مسلما می توانیم فصل خوبی را رقم بزنیم.

 

عالیشاه در مورد اینکه گفته می شد از لیگ ترکیه و نیز استقلال و تراکتورسازی پیشنهاد جدی داشت گفت: صحبت کردن در مورد پیشنهاد یعنی منت گذاشتن. اما باید بگویم پرسپولیس سر من منت گذاشت که قراردادم را تمدید کرد و این افتخار را نصیبم کرد که یک فصل دیگر در خدمت پرسپولیس باشم.

 

وی در مورد پیشنهاد استقلال نیز گفت: فوتبال حرفه ای همین است و این اتفاقات می افتد و مهم تصمیم گیری فرد است و من خوشحالم که بهترین تصمیم را گرفتم و با تمام احترامی که برای حریف قائلم باید بگویم به آن فکر نکردم و مهم تصمیم من بود که انتخاب همیشگی ام پرسپولیس است.

 

عالیشاه در مورد شرایط این تیم برای فصل آینده نیز گفت: همانطور که گفتم با نتایجی که در فصل گذشته کسب کردیم در فصل جدید کسی انتظاری جز قهرمانی از ما ندارد و با این دید وارد مسابقات خواهیم شد. تمام تلاش مان را می کنیم نتیجه بگیریم. توقعی جز قهرمانی ندارند و باید این انتظار را برآورده کنیم. مسلما بار دیگر با فوتبال رو به جلو و خوب خودمان هواداران را راضی خواهیم کرد و نتیجه لازم را هم کسب می کنیم.

 

او در مورد نقل و انتقالات این تیم نیز گفت: تیم به خوبی و با برنامه ریزی مناسب تقویت شده و آنهایی که آمدند می دانند کار سختی پیش رو داریم و با توجه به نقاط ضعف و قدرت یارگیری کرده ایم و مسلما بهتر نیز خواهیم شد.

 

عالیشاه در پایان اعلام کرد با پایان امتحانات دانشگاهی اش در روز بیست و نهم در تمرینات پرسپولیس حضور خواهد یافت.