حرف‌های کی‌روش درباره جدایی کریمی از تیم ملی

در زمانی که علی کریمی به عنوان یکی از دستیاران کارلوس کی روش فعالیت می کرد جدایی ناگهانی از این تیم داشت و تا مدت ها حرف و حدیث به دنبال داشت. در این میانی برخی ها از ناراحتی او بابت فراهم نشدن بلیت فرست کلاس و پاداش پرداخت نشده به او در آستانه این رقابت ها خبر دادند و کریمی هم با اعلام اینکه نمی خواهد برای تیم ملی در این رقابت ها مشکلی به وجود آید از صحبت درباره آن خودداری کرد.

 

اما اختلاف بین برانکو و کارلوس کی روش بار دیگر پای شماره هشت را به میان کشید تا او با موضعی عجیب وفاداری اش به تیم محبوبش را نشان دهد و برابر سرمربی پرتغالی قرار گرفت. کریمی که همیشه به صراحت لهجه و رک گویی مشهور است با اعلام اینکه کی روش بهتر است به جای استعاره هایی مثل مار و عقاب و ... شهامت نام بردن از اسامی افراد را داشته باشد به سمت کی روش حمله کرد تا او در مقام پاسخگویی اینبار کریمی را نشانه برود.

 

کارلوس کی روش در بخشی از مصاحبه خود با خبرآنلاین به این نکته اشاره کرده و البته در مورد شجاعتی که کریمی منکر آن در وجود او شده، اعلام کرده بزرگترین شجاعت و جرات را زمانی به خرج داده که این بازیکن را علیرغم مخالفت ها به تیم ملی فراخوانده است: . برعکس نقطه نظر خیلی از افراد و مسئولان وقت فدراسیون و برعکس صحبت های آنها و نقطه نظرات شان، بنده شجاعت و جرات کافی به خرج دادم و علی کریمی را دعوت کردم تا به تیم ملی بیاید. خود علی کریمی نمی داند، چند نفر از درون فدراسیون همان موقع به من گفتند که دارم اشتباه بزرگی مرتکب می شوم. به من گفتند تو دیوانه هستی که می خواهی علی کریمی را دستیار خودت کنی ولی من جسارت و جرات داشتم و یک اسطوره ملی را به تیم ملی دعوت کردم.

 

وی در ادامه انتقادش به علی کریمی گفته: علی کریمی آن زمان این جسارت و جرات را به خرج نداد که با مسئولان فدراسیون که عامل ترک او بودند، رودرو شود. کریمی قبل از ترک تیم ملی ایران، حتی یک کلمه با با من صحبت نکرد و این کار او باعث افت جایگاه تیم ملی بازیکنان و کادر فنی ایران و همینطور شخص بنده شد. کریمی واقعا این فرصت را داشت که بیاید درباره افرادی که به او از داخل فدراسیون بی احترامی کردند و برخورد بدی داشتند، حرف بزند ولی از این فرصت استفاده نکرد و اشتباه آنها را نگفت. حالا کریمی می خواهد شجاعت و جرات بنده را تست کند. علی کریمی شخص مناسبی برای به چالش کشیدن شجاعت من نیست.