خط و نشان کی روش برای علی کریمی

بعد از اینکه کی روش از این استعاره استفاده کرد، علی کریمی از او خواست بدون استفاده از این استعاره ها، شهامت نام بردن از اسامی را داشته باشد. کی روش البته ضمن این اینکه خود را فردی با شهامت و جرات بالا خوانده در مصاحبه ای از این استعاره ها پرده برداشت و خطاب به علی کریمی گفت: آقای کریمی! آنها همان افرادی هستند که برخورد بسیار نامناسب و توام با بی احترامی، در زمان حضور در تیم ملی با شخص خود شما داشتند. اینها همان افرادی هستند که برنامه های صعود ایران در مسابقات المپیک، تحت هدایت نلو وینگادا را از بین بردند و باعث اتفاقات بعدی شدند. اینها همان افرادی هستند که لطمه بزرگی به مرکز تخصصی تمرینی زدند. آقای کریمی، اینها همان افراد هستند. امیدوارم که شما چیزی یاد گرفته باشید و شجاعت و جرات لازم را داشته باشید و بروید به برانکو بگوئید این افراد دارند اطلاعات گمراه کننده می دهند.

 

وی در ادامه حرف هایش گفته: آنها با این اطلاعات برانکو را مجبور کردند که این گونه حرف های اختلاف انگیز علیه بنده و فدراسیون مطرح کند. آقای کریمی اینها همان افرادی هستند. امیدوارم جرات و جسارت لازم را به خرج بدهی و وظایف خود را به خوبی انجام بدهی و ذهن آقای برانکو را هم شفاف کنی. امیدوارم برانکو را درباره آدم های اطرافش توجیه کنی. اینها همان افرادی هستند که وقتی منصوریان سرمربی تیم ملی المپیک بود، او، تیمش و برنامه هایش را از بین بردند. حداقل مطلبی که می خواهم بگویم این است که آقای کریمی، بنده شجاعت و جرات لازم را داشتم که به رئیس فدراسیون فوتبال درباره دلایل ترک ایران بگویم. همه حرف هایم را زدم. رودرو و چشم در چشم با مسئولان فدراسیون فوتبال. ولی علی کریمی این رفتار را از من یاد نگرفت.

 

سرمربی پرتغالی تیم ملی در ادامه از علی کریمی خواسته تا در این مورد شفاف سازی کند: پیغامی که برای کریمی دارم این است که امیدوارم وظیفه ات را به خوبی انجام بدهی. تکرار می کنم. امیدوارم که وظیفه شفاف سازی و بازسازی ذهنیت آقای برانکو را درباره کسانی که به فوتبال ملی ضربه می زنند، روشن کنی.