ساسان انصاری درباره شماره پیراهن 17 پرسپولیس که روز گذشته به او تعلق گرفت اظهار داشت: این شماره ارزشمند است زیرا بزرگان باشگاه پرسپولیس آن را بر تن کرده اند . باعث افتخارم است که قرار است در فصل آینده با شماره 17 پرسپولیس به میدان بروم.

وی درباره تماس تلفنی اش با فرشاد پیوس خاطرنشان کرد: وظیفه ام بود که از  پیوس به عنوان یکی از بزرگ ترین مهاجمان تاریخ فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس رخصت بگیرم. از ایشان تشکر می کنم زیرا برخورد بسیار خوبی با من داشت و در تماسی که برقرار شد نکات فنی خیلی خوبی را به من گفت که قطعا این راهنمایی ها می تواند به بهتر شدن کارم کمک کند.

بازیکن پرسپولیس درباره تماس با مهدی  مهدوی کیا نیز گفت: با آقا مهدی هم تماس گرفتم تا از ایشان هم رخصت بگیرم اما متاسفانه موفق نشدم با ایشان صحبت کنم. فکر می کنم خارج از کشور هستند. به هرحال افتخاری است برایم که پیراهن این بزرگان را می پوشم. 

انصاری در پایان درباره حمایت های برانکو از وی در مصاحبه های اخیرش اذعان داشت: کار  زیر نظر برانکو افتخار است. در این مدت کوتاه که زیر نظر ایشان کار می کنم به خوبی حس کرده ام که چه مربی بزرگ و توانمندی است. حمایت های ایشان از من مسوولیتم را سنگین تر می کند و باید تلاش بیشتری کنم تا در خدمت تیم باشم.