فروش بازیکن با شروط عجیب!/ یا 2 میلیارد بده یا قرارداد 4 ساله ببند
در همین رابطه با پدر این بازیکن تماس گرفتیم، مجید نریمان جهان که تقریبا مدیربرنامه های سامان هم هست. گفتگوی نریمان جهان می خوانید.

چرا گسترش رضایتنامه سامان را نمی دهد؟

فعلا می گویند رضایتنامه نمی دهیم، هرچه گفتند قبول کردیم، گفتند به جز ماشین سازی به تیم دیگری رضایتنامه نمی دهیم، ما گفتیم ایرادی ندارد به هر حال ماشین سازی تیمی بوده که در آن جا رشد کرده، این در حالی بود که سپاهان و پرسپولیس هم او را می خواستند، گفتیم ایرادی ندارد، برود ماشین سازی بازی کند، ولی شروط عجیبی گذاشتند.

چه شروطی؟

می گویند 4 ساله تمدید کن و ما رضایتنامه می دهیم که دو سال بروی در ماشین سازی بازی کنی، گفتم ایرادی ندارد مبلغ را از همین الان مشخص کنیم ولی می گویند مبلغ توافقی در هر سال! گفتند اگر رضایتنامه می خواهی چک دو میلیاردی ضمانت بده که سال بعد بر می گردد، من حاضرم این چک را بدهم ولی می گویند بنویس در وجه باشگاه گسترش فولاد بابت رضایتنامه سامان نریمان جهان، خب این چه فرقی با پول نقد دارد؟ می گویند بدون تاریخ هم باشد که راحت تر بتوانند نقدش کنند.

مگر نگفته بودند که سامان هدیه گسترش به ماشین سازی است؟

قبلا هم گفته بودند هدیه گسترش به تراکتورسازی است، از کیسه خلیفه می بخشند، 2 میلیارد می خواهند و بعد می گویند هدیه است.

الان مذاکرات تان در چه مرحله ای است؟

نامه رسمی زدند و به ماشین سازی گفتند 600 میلیون بدهید تا رضایتنامه اش را بدهیم، چانه زدیم و قرار شد 500 میلیون بدهیم، امروز می گویند ما یک میلیارد تومان می خواهیم، ماشین سازی می گوید مگر بودجه من چقدر است که یک میلیارد بابت رضایتنامه او بدهیم؟ به خود بازیکن چقدر بدهیم؟

اگر بخواهند مبلغ رضایتنامه اش را بدهند قبول می کنید که او یکسال رایگان بازی کند؟

خیر، هفت سال است دارد رایگان بازی می کند چرا باید قبول کنیم؟

نیم فصل با او صحبت کردم، می گفت در پایان فصل بازیکن آزاد است.

بله، خطیبی به او گفت زنوزی از دستت ناراحت است برو سفید امضا کن و تمدید کن. سامان هم رفت و گفت من برای آقای زنوزی 10 تا قرارداد سفید امضا می کنم. تمدید کرد در حالیکه پرسپولیس، استقلال، ذوب آهن و سپاهان او را می خواستند. مبلغ قرارداد سپاهان می دانید چقدر بود؟

خیر.

700 میلیون بابت رضایتنامه می دادند و 2 و نیم میلیارد برای دو سال و نیم! ذوب آهن می گفت حسن زاده را می دهیم ولی گسترشی ها باز هم قبول نکردند.

ولی با گسترش تمدید کرد.

حماقت کردیم، اشتباه کردیم، ما به فوتبال سامان اعتقاد داریم و می دانیم از ماشین سازی دوباره می تواند به تیم ملی دعوت شود ولی برای گسترش فولاد بازیکن نمی شود.

فکر می کنید دلیل این رضایتنامه ندادن ها چیست؟

من فکر می کنم کمالوند منتظر است بازیکن بگیرد و سامان را از لیست کنار بگذارد چون اعتقادی به او ندارد ولی تا وقتی بازیکن نگرفته می خواهند او را داشته باشند.