شاید طارمی استاد پرسپولیس را در آب نمک خوابانده بود!

مهدی طارمی متهم شده به اینکه باشگاه پرسپولیس را معطل کرده و انتقالش به لیگ ترکیه را با سرخپوشان هماهنگ نکرده است. این موضوع از آنجا ناشی می‌شود که او ساعاتی قبل از سفر، به باشگاه پرسپولیس مراجعه کرد و با مدیران این مجموعه پای میز مذاکره نشست.

 

 

حالا طارمی می‌گوید در آن جلسه هیچ توافقی حاصل نشده و او هم قول نداده که قراردادش را تمدید کند. با این وجود مرور اتفاقات و حاشیه‌های آن روز به وضوح نشان می‌دهد طارمی خبر توافقش با پرسپولیس را پذیرفته بود و باشگاه حق داشته روی او حساب کند.

اول اینکه مهدی مسلما بی‌سواد نیست و اشراف خوبی هم روی فضای رسانه‌ای کشور دارد. مثلا قبل از داربی اخیر تهران او را متهم کرده بودند به اینکه شادی‌های گلش خرافاتی است، اما طارمی بعد از داربی در میکسدزون حاضر شد و در مورد این شایعه توضیح داد. این یعنی او حتی حواسش به ریزترین مسایل هم هست و در صورت لزوم واکنش نشان می‌دهد. بنابراین باید پرسید چرا وقتی از باشگاه پرسپولیس خارج شد و همه رسانه‌ها به طور قطعی موضوع توافقش با مسوولان این تیم را اعلام کردند، به اندازه دو خط اطلاعیه نداد و موضوع را تکذیب نکرد؟ آیا او واقعا نمی‌دانست در تمام کشور بحث تمدید قطعی قراردادش به عنوان یک خبر منتشر شده؟ شاید هم استاد پرسپولیس را در آب نمک خوابانده بود تا اگر مذاکره با تیم ترکی به خوبی پیش نرفت، برگردد و با کلی منت قرارداد جدید را امضا کند!

دوم اینکه بعد از پایان مذاکره با پرسپولیس، طارمی به منزلش برگشت و یک پست اینستاگرامی حاوی تصویری از خودش و سه کلمه را منتشر کرد: «خدا را شکر» این شکرگذاری که احتمالا به خاطر بن‌بست در مذاکرات نبوده؛ بوده؟!

سوم اینکه بعد از طولانی شدن حضور طارمی در ترکیه، هواداران به وکیل او فشار آوردند و خواهان شفاف‌سازی موضوع شدند. وکیل او در چند پست توضیح داد که در ترکیه خبری از مذاکره نیست و مهدی پرسپولیسی خواهد ماند. او هم یکی از همین پست‌ها را لایک کرد تا نشان بدهد ادعاهای مدیر برنامه‌هایش را کاملا قبول دارد.