هیچ اراده ای وجود نداشت که طارمی و رضاییان را از پرسپولیس دور کند

 مصطفی قنبرپور،درباره جدایی مهدی طارمی و رامین رضاییان از پرسپولیس اظهار داشت: باید قبول کنیم که شرایط فوتبال ایران نسبت به گذشته عوض شده و دیگر بحث عشق واحساسات در اولویت قرار ندارد.امروز مدیران و ایجنت ها داخل باشگاه ها می شوند و تاثیرگذاری خودرا نشان می دهند. در گذشته بازیکن به خاطر پیراهن پرسپولیس از خیلی مسایل می گذشت.

وی افزود: همه ما به نوعی بدهکار این هواداران هستیم. آنها به ما هویت دادند و اگر پشت مان نبودند به این مرحله نمی رسیدیم. ای کاش رامین و مهدی به خاطر هواداران یک فصل دیگر می ماندند و به پرسپولیس در سه جام پیش رو کمک می کردند. متاسفانه جدایی آنها در شرایطی که باشگاه به وجودشان نیاز داشت پرسپولیس را در شرایط گیج کننده ای قرار داد. 

مدیر آکادمی پرسپولیس ادامه داد: من شاهد بود که طاهری چقدر سعی و تلاش کردند تا ساختار اصلی تیم حفظ شود. امروز باشگاه به یک ثبات رسیده است. طاهری دوست داشت این بازیکنان در پرسپولیس بمانند اما وقتی آنها به یکباره تصمیم گرفتند از تیم جدا شوند دیگر کاری از دست کسی ساخته نبود. 

وی در پاسخ به این مورد که آیا در طول فصل گذشته اتفاقاتی رخ داده بود که طارمی و رضاییان به خاطر آن قید حضور در پرسپولیس را زدند گفت: هیچ اتفاقی نیفتاده بود. آنها همیشه در تیم احترام داشتند. این بحث ها حرف های حاشیه ای است. من همین جا قویا اعلام می کنم که هیچ اراده ای در تیم ما نبود که طارمی و رضاییان را از پرسپولیس دور کند. 

قنبرپور در پایان گفت: همه ما باید بدانیم که هیچ نامی بزرگتر از پرسپولیس نیست. تا امروز هم باشگاه بسیاری از خواسته های برانکو را برآورده کرده و امیدواریم تیم روزهای خوب و پر از موفقیتی را در پیش رو داشته باشد و بتواند دل هواداران را شاد کند.