محمد نوری درباره اردوی تراکتورسازی در تهران، شرایط بدنی بازیکنان، آینده تیم و برخی صحبت‌های دیگر مصاحبه‌ای انجام داد که ماحصل آن را در زیر می‌خوانید:

 

در قطر استراحتم زیاد بود

شرایط خوبی داریم، در دو نوبت صبح و عصر تمرینات خود را ادامه می‌دهیم. کمی زمان می‌برد تا بتوانیم به شرایط آرمانی دست پیدا کنیم، به ویژه خودم که از فوتبال قطر به ایران آمدم. با توجه به اینکه در قطر استراحتم کمی بیشتر شده بود باید تمرینات ویژه‌تری را دنبال کنم. خوشبختانه روز به روز بهتر می‌شوم امیدوارم بتوانم لیگ شانزدهم را خوب شروع کنیم و به خوبی به پایان برسانیم.

 

تراکتور خوب بسته شده است

تیم ما خیلی خوب شده است، کادرفنی و مدیریت خوبی به تراکتورسازی اضافه شده است. کارمان سخت است چون همه تیم‌ها می‌خواهند مقابل تراکتورسازی بازی تدافعی انجام دهند و این مساله کار ما را دشوار خواهد کرد. قطعا اگر شرایط بدنی‌مان خوب باشد می‌توانیم تیم خوبی را راهی مسابقات کنیم.

 

مهم نیست من بازی کنم یا کرار یا رفیعی

در خط هافبک تیم تراکتورسازی بازیکنان بسیار پرقدرتی حضور دارند و رقابت در این شرایط سخت می‌شود. بازیکنانی مثل خودم، کرار، سروش رفیعی، محمد ابراهیمی، علیرضا رمضانی و ... همگی جزو بهترین‌ها هستند. در خط هافبک و حمله واقعا تیم خیلی خوبی داریم. برای ما هدف اصلی این است که تیم برنده باشد و اینکه چه کسی در ترکیب قرار بگیرد چندان اهمیتی ندارد. وقتی که تیم پیروز شود موفقیت برای همه است و امیدوارم هر که شرایط بهتری دارد در ترکیب اصلی قرار بگیرد.

 

هرکاری کردم ابراهیمی 14 نپوشید

من و محمد ابراهیمی در تیم‌ملی فوتبال با هم همبازی بودیم. من نمی‌دانستم محمد ابراهیمی در تراکتورسازی چند سال شماره 14 را برتن کرده وقتی که فهمیدم داخل رختکن از او خواستم شماره 14 را برتن کند اما او لطف کرد و احترام گذاشت و هر کاری کردم شماره 14 را قبول نکرد و شماره 10 را پوشید.

 

اگر سنم بالا است چرا این همه پیشنهاد داشتم؟

این روزها می‌گویند سن بازیکنان تراکتورسازی بالاست. اگر سن ما بالاست پس چرا همه تیم‌ها به دنبالمان بودند و ما را می‌خواستند؟ خود من 4، 5 پیشنهاد خوب داشتم. همه بازیکنان نیز چنین شرایطی را تجربه کردند. تراکتورسازی در حال حاضر تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه است قطعا تجربه ما می‌تواند به تیم کمک زیادی کند. من 33 سال سن دارم و فکر نمی‌کنم این سن در فوتبال زیاد باشد. در فوتبال آمادگی بدنی حرف اول را می‌زند. اگر همین‌طور شرایط تمریناتم را ادامه دهم ظرف یک ماه و تا هفته سوم یا چهارم لیگ‌برتر همان محمد نوری‌ای می‌شوم که هواداران انتظار دارند.