منصوریا با این همه ستاره می خواهد چه کند؟

شاهرخ بیانی با ابراز رضایت از عملکرد این فصل آبی‌پوشان در نقل و انتقالات گفت: این استقلال مرا به یاد تیم زمان خودمان در سال ۷۰ می‌اندازد که یک تیم پرقدرت در فوتبال ایران بود و توانستیم با بازیکنان خوبی که در آن تیم بود، چند قهرمانی به دست آوریم.

وی تاکید کرد: منصوریان امسال توانست با کمک مسئولان باشگاه نفرات خوبی را به خدمت بگیرد و همین اسامی بزرگ باعث شده سطح توقع این تیم بالا رفته و هنوز لیگ شروع نشده است، هواداران مرتبا از سرمربی جدید استقلال قهرمانی در پایان فصل را خواستار شوند.

کاپیتان پیشین استقلال خاطرنشان کرد: منصوریان به همراه همکارانش کار سختی را در پیش دارند و باید با یک برنامه‌ریزی دقیق و منظم شروع خوبی را در لیگ داشته باشند.

بیانی تاکید کرد: سال گذشته که شرایط تیم خوب نبود، هواداران استقلال فکر می‌کردند در پایان و با توجه به صدرنشینی این تیم تا هفته‌های پایانی، آبی‌پوشان به قهرمانی دست پیدا خواهند کرد، اما حاشیه‌هایی که بعدها مظلومی راجع به آنها صحبت کرد که البته خیلی دیر در این خصوص زبان به سخن گشود، باعث شد تا نه تنها جامی به دست نیاورند، بلکه تا رده سوم هم سقوط کنند.

وی در خصوص شرایط رقیب سنتی استقلال نیز گفت: به اعتقاد من هر مربی بر اساس تفکراتش بازیکن جذب می‌کند و با شناختی که از برانکو دارم و او مربی باهوشی می‌دانم، او هم نفراتی که موردنظرش بوده را جذب کرده است.

کاپیتان پیشین استقلال در پایان و در خصوص رفتن بازیکنان به ترکیه و اعتراض هواداران پرسپولیس به این مسئله گفت: طرفداران باید به بازیکنان حق بدهند و نباید از این موضوع ناراحت باشند، زیرا ورزشکاران باید به آینده خود فکر کنند و بدانند که عمر دوران ورزشی بسیار کوتاه است و خانواده آنها در اولویت هستند و فوتبالیست‌ها تلاش می‌کنند در این زمانی که بازی می‌کنند باید بهترین دریافتی‌ها را داشته باشند تا بتوانند در آینده که خیلی‌ از آنها فراموش می‌شوند، از لحاظ مالی دغدغه نداشته و خانواده‌شان در آرامش زندگی کنند.