آخرین وضعیت پرونده کنعانی زادگان و رحمتی در کمیته انضباطی

حسین عبداللهی، در پاسخ به این سوال که درخواست تجدیدنظرخواهی ویژه برای بخشش یا تعلیق محرومیت دوجلسه ای رحمتی به کمیته انضباطی رسیده است یا خیر اظهار داشت: من از روز سه شنبه به فدراسیون نرفتم و خبری از این موضوع ندارم. البته فقط می توانم تا آن روز چیزی به دست ما نرسیده بود. حالا شاید دیروز و امروز چنین درخواستی ارائه شده باشد. 

وی درباره اینکه احتمال لغو محرومیت رحمتی چقدر است عنوان کرد: تجدیدنظرخواهی ویژه شرایط خاصی دارد. در رایی که ما برای رحمتی اعلام کردیم مشخص شده که حکم قطعی است. البته جریمه 10 میلیونی این بازیکن قابل تجدیدنظرخواهی در کمیته استیناف خواهد بود اما محرومیت دوجلسه ای او قطعی اعلام شده بود. فقط درصورتی که شخص رحمتی با هماهنگی باشگاه استقلال طی نامه ای به رئیس فدراسیون درخواست تجدیدنظرخواهی ویژه را بدهند امکان این کار وجود دارد. 

دبیرکمیته انضباطی همچنین تصریح کرد: در صورتی که رئیس فدراسیون با این درخواست موافقت کند آن را به کمیته صادرکننده رای یعنی کمیته انضباطی ارجاع می دهد و ما در آن صورت این رای را مورد بازبینی قرار می دهیم. فعلا که هیچ اتفاق خاصی رخ نداده است.

عبداللهی در پایان درباره پرونده شکایت پرسپولیس از کنعانی زادگان و اینکه این بازیکن امکان ثبت قرارداد با استقلال را دارد یا خیر بیان داشت: شکایت باشگاه پرسپولیس با اسنادی که در اختیار داشتند به کمیته انضباطی رسیده است. سعی می کنیم این پرونده و همچنین پرونده های دیگری که مربوط به شروع لیگ برتر می شود را در هفته آینده مورد بررسی قرار دهیم تا بازیکن یا باشگاهی بلاتکلیف نماند.