استقلال بهتر از این نمی‌شود

انصافاً آرامشی که در این استقلال وجود دارد را در سال‌های گذشته کمتر تجربه کرده‌ایم. استقلال این روزها نه تنها بی‌پول نیست که با کلی پول و سرمایه و بازیکن کارش را شروع کرده است.

استقلال یکی از تیم‌هایی بود که لیگ را جدی‌تر از همه تیم‌ها گرفت و کارش را آغاز کرد. از اردویی هم که این تیم به ارمنستان رفت پیداست که استقلال می‌خواهد یک فصل متفاوت را تجربه کند.

حضور علیرضا منصوریان روی نیمکت استقلال اما پروژه‌ای بود که باید در همین سال‌ها کلید می‌خورد و ظاهراً گزینه ایرانی بهتر از او هم وجود نداشت. استقلال یکی از محبوب‌ترین مردانش را خرج نیمکت مربیگری کرده و او هم با سلیقه‌ای خاص بازیکنانش را دستچین کرد. ابتدا تصور می‌شد که استقلال بازنده فصل نقل و انتقالات است اما هرقدر زمان جلو رفت فهمیدیم منصوریان زرنگ‌تر از این حرف‌‌هاست که بازی را وا بدهد.

وقتی جیب باشگاه پر از پول باشد، خواسته یا ناخواسته بازیکنان برای حضور در آن ترغیب می‌شوند. یک نگاه گذرا به فهرست جدید استقلال به همه شما ثابت می‌کند استقلال چقدر خوب تیمش را بسته و همه مشکلاتش را در خطوط مختلف حل کرده است.

استقلال قبل از شروع فصل اما یک کار مهم دیگر هم انجام داد‌؛ منصوریان با بازیکنانی که به آنها نیاز نداشت تعارف را کنار گذاشت و کارش را انجام داد.

حالا استقلال همان تیمی است که با سلیقه منصوریان بسته شده است. از تیم سرپرستی و رسانه‌ای باشگاه بگیرید تا هر چیز دیگری که فکرش را می‌کنید با سلیقه سرمربی تیم دستچین شده و این همان تیمی است که منصوریان می‌خواست.

بنابراین می‌خواهیم با یک نگاه منطقی و صحیح سطح توقع عمومی را از این استقلال افزایش بدهیم و بی‌تعارف بگوییم اگر مردم از این استقلال جام بخواهند در واقع منطقی‌ترین درخواست را مطرح کرده‌اند.

در مقاطع زمانی مختلف استقلال صاحب این آرامش و تمرکز ویژه نبوده است. پس چه ایرادی دارد به آبی‌ها بگوییم این بار شما باید در لیگ یک تیم ویژه باشید. تیمی که از روز اول برای تصاحب جام با چنگ و چندان می‌جنگد. ما که با تمام وجود منتظر رونمایی از استقلال منصوریان هستیم.