استرس گرفتن مدال دارم

قوی‌ترین وزنه بردار معلول جهان معتقد است، افتخارآفرینی و شاد کردن دل مردم برایش حد و اندازه ندارد و ثبت رکورد تاریخی در بازی‌های پارالمپیک برزیل باعث افتخار اوست.

سیامند رحمان درحالی که تمرینات فشرده‌ای را برای ثبت رکورد تاریخی در بازی‌های پارالمپیک انجام می‌دهد، اظهار داشت: بیش از یک سال با مربیان تمرین می‌کنم و آسیب‌دیدگی ندارم و تلاش می‌کنم در زمان باقی‌مانده تا بازی‌ها، آمادگی‌ام را حفظ کنم.

وی درخصوص نپذیرفتن پیشنهاد رقابت برای کشورهای دیگر اظهار داشت: از بسیاری از کشورها برای مسابقه در کشورشان پیشنهاد داشتم اما رقابت با پرچم کشورم و شاد کردن دل مردم ایران برای من میلیاردها دلار ارزش دارد.

قوی‌ترین مرد وزنه‌بردار معلول جهان خاطرنشان کرد: تا روزی که وزنه می‌زنم به نام کشور ایران مسابقه می‌دهم و افتخارم این است که در بازی‌های پارالمپیک برزیل رکورد تاریخی را به نام ایران ثبت کنم اما باید شرایط مهیا باشد.

وی انتظارات را استرس آور عنوان کرد و گفت: وقتی می‌گویند در پارالمپیک صددرصد مدال طلا می‌گیری برای من استرس آور شده است. تمرینات خوبی را پشت سرگذاشته‌ام و امیدوارم جواب زحمات مربیان و عزیزانی که برایم زحمت کشیدند را بدهم.

سیامند رحمان درخصوص نتیجه الهه احمدی، تیراندازی کشورمان، در بازی‌های المپیک اظهار داشت: وقتی مصاحبه الهه احمدی را دیدم ناراحت شدم. وی به عنوان تیرانداز ایرانی در بازی‌های المپیک شرکت کرد و به نظرم مقام خوبی کسب کرد و برای ما باعث افتخار است.