لوسیانو ادینیو  درباره پیروزی تیمش مقابل پیکان، گلزنی در این مسابقه، شانس خودش برای آقای گلی و برخی مسائل دیگر صحبت هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:

 

دو تک به تک خراب کردم

قبل از بازی با پیکان عالی تمرین کرده بودیم. همه چیز خوب بود و تمرکز بالایی داشتیم. به بازیکنان تراکتورسازی تبریک می گویم. ما 3 بر یک بردیم اما 4، 5 موقعیت گل دیگر را هم خراب کردیم. دو تک به تک خودم خراب کردم و امیدوارم در آینده جبران کنم.

 

مثل زلاتان گل زدم

گلی که به ثمر رساندم، مثل گل های زلاتان ایبراهیموویچ بود. زلاتان امسال در منچستر یونایتد گل می زند و من در ایران این کار را انجام می دهم. البته دوست داشتم دو گل بزنم اما این اتفاق نیفتاد. انشاءالله در آینده بیشتر گل خواهم زد وبه تیمم کمک می کنم.

 

بنگر پیشگوی خوبی است

محسن بنگر قبل از بازی به من گفته بود تو گل می زنی. او پیش بینی کرد و فکر می کنم پیشگوی خوبی است. از بنگر بابت روحیه ای که به من داد، ممنونم.

 

می خواستم همه بدانند من برگشتم آذربایجان

شادی گلم خاص بود. من روی زیر پیراهنی ام نوشته بودم: «ادینیو برگشت آذربایجان». می خواستم همه بدانند من برگشتم تا گل بزنم و بدرخشم. خوشحال می شوم وقتی همه این مساله را متوجه شوند.

 

زهیوی و طارمی را جا می گذارم

من در همه بازی ها برای آقای گلی تلاش می کنم. البته همه تیم ها بازیکنان موثر و خوبی دارند؛ بازیکنان زیادی اکنون دو گله هستند و حتی مهاجم استقلال خوزستان(زهیوی) 3 گل به ثمر رسانده است. مهدی طارمی هم یک رقیب سخت برایم است. با این حال همه باید بدانند که ادینیو هدفش آقای گلی است و برای رسیدن به آن تلاش می کند. انشاءالله بتوانم چند هفته مانده به پایان لیگ آقای گلی ام را قطعی کنم.

 

پیشرفت فوتبال ایران با برزیلی ها

الان در ایران همه تیم ها حداقل یک بازیکن برزیلی دارند. از این موضوع خوشحال هستم. تعداد بازیکنان برزیلی در فوتبال ایران اتفاق بزرگی است. همه بازیکنان هم کیفیت بالایی دارند و قطعا همه برای موفقیت تلاش می کنند. برزیلی ها باعثی پیشرفت فوتبال ایران می شوند.

 

عاشق تراکتوری ها هستم

من عاشق هواداران تراکتورسازی هستم. آنها همیشه به من محبت دارند و علاقه شان را نشان می دهند. امیدوارم در دربی تبریز هم نمایش خوبی داشته باشم و بتوانم گل بزنم.