فقط می خواهم آقای گل شوم تمام!

لوسیانو ادینیو درباره دیدار دیروز و گل زنی خود برای تراکتورسازی اظهارداشت: «دیروز عالی بودیم و بازی زیبایی را به نمایش گذاشتیم. ادینیو همیشه دنبال گلزنی است. در همه بازی ها دوست دارم اول به هم تیمی هایم کمک کنم اما دیروز دوست داشتم دو گل بزنم که نشد. البته دو تک به تک خراب کردم و در نهایت یک گل به ثمر رساندم. بازی بعدی گل های بیشتری به ثمر می رسانم.»

 

وی درباره شادی گل خود افزود: «دوست دارم همه به چشم ببینند که برای بازی در تبریز چقدر انگیزه دارم. هوادارها مرا تشویق می کنند و دوست دارند.»

 

مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز درباره عملکرد خوب برزیلی های لیگ برتر گفت: «بیشتر تیم های ایران یکی دو بازیکن برزیلی دارند که سعی می کنند بهترین نمایش خود را برای تیم هایشان داشته باشند. ما برزیلی ها به پیشرفت فوتبال ایران کمک می کنیم.»

 

ادینیو در پایان درباره گلزنان لیگ برتر تاکید کرد: «من به همراه 4، 5 نفر دیگر در لیگ دو گله هستیم و این موضوع نشان دهنده مهاجمان خوب لیگ است. رقابت میان ما سخت خواهد بود اما به شما قول می دهم که از همه آنها جلو بزنم و مطمئن باشید حتی زهیوی را که 3 گله هست را نیز جا می گذارم.»