ترکیب پرسپولیس مشخص شد

برانکو ایوانکوویچ شاگردانش برای تداوم صدرنشینی در هفته چهارم لیگ به مصاف صبای قم خواهد فرستاد و نکته لیست جدید سرخپوشان ورود آنتونی گولچ و رادوشوویچ به لیست جدید آنها در بازی فردا خواهد بود.

 

با این حال با توجه به روند پرسپولیس و همچنین آمادگی سیدجلال حسینی بعد از مصدومیت، به نظر می رسد برانکو تغییری در ترکیب تیمش برای این دیدار نیز به وجود نیاورد و مطابق 3 دیدار گذشته 11 مرد تیمش را به مصاف شاگردان صبای قم بفرستد.

 

علیرغم جذب دروازه بان کروات جدید برای این تیم، برانکو همچنان به بیرانوند به عنوان دروازه بان اول تیمش اعتقاد دارد و به همین منظور در این بازی هم او با شماره یک به میدان خواهد رفت.

 

ترکیب خط دفاعی نیز با سیدجلال حسینی، حسین ماهینی، محمد انصاری و محسن ربیع خواه در این بازی حاضر خواهند بود و برانکو امیدوار است این خط دفاعی جدید در فصل شانزدهم همچنان امیدوارانه ظاهر شوند.

 

ترکیب خط میانی نیز با حضور کمال کامیابی نیا به عنوان هافبک دفاعی، امید عالیشاه و فرشاد احمدزاده و محسن مسلمان تشکیل خواهد شد و احمد نوراللهی و ساسان انصاری نیز امیدوارند در جریان بازی به آنها فرصتی خودنمایی داده شود.

 

علی علیپور بعد از سه هفته ناکامی در گلزنی به حریفان امیدوار است برابر صبای قم طلسم این فصل خود را بشکند و در روزهایی که مهدی طارمی نیز خود را برای حضور در خط حمله و ترکیب اصلی مهیا می کند، برانکو را همچنان امیدوار نگه دارد. وحید امیری نیز بعد از گلزنی در دو دیدار اخیر برای پرسپولیس در این بازی همچنان امید اول گلزنی سرخپوشان محسوب می شود و باید دید برابر خط دفاعی صبای قم و حامد لک موفق خواهد بود یا خیر.

 

ترکیب احتمالی پرسپولیس:

 

علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، حسین ماهینی، محمد انصاری، محسن ربیع خواه، کمال کامیابی نیا، امید عالیشاه، فرشاد احمدزاده، محسن مسلمان، علی علیپور و وحید امیری

 

دیدار دو تیم پرسپولیس و صبای قم فردا و از ساعت 20:30 دقیقه در استادیوم آزادی برگزار خواهد شد.