سینا عشوری درباره آخرین وضعیت خود پس از پایان دوران مصدومیتش اظهار داشت: بعد از اینکه مصدومیتم به طور کامل برطرف شد 15 دقیقه مقابل پیکان و 30 دقیقه هم در بازی آخر با ماشین سازی به میدان رفتم و فکر می کنم با انجام تمریناتم در تعطیلات بتوانم به آمادگی بیشتری در این فاصله تعطیلی لیگ برسم.

وی در ارتباط با نتایج تیمش در لیگ برتر بیان داشت: شکر خدا همه چیز خوب است ولی متأسفانه در دو بازی اول هم تمرکز لازم را نداشتیم و هم بدشانسی آوردیم تا نتوانیم نتایج مورد نظرمان را کسب کنیم ولی در مجموع کسب 8 امتیاز در لیگی که سطح بازی ها خیلی به هم نزدیک است خوب بود.

بازیکن تیم تراکتورسازی ادامه داد:امسال هدف ما قهرمانی است. در آذربایجان هیچ چیز جز قهرمانی هواداران تراکتور را خوشحال و راضی نمی کند و ما هم تصمیم داریم که هر طور شده این عنوان را کسب کنیم.

عشوری در ارتباط با بازی بعدی تیمش با پرسپولیس و تعطیلی لیگ گفت: حتم دارم اگر لیگ در این مقطع تعطیل نمی شد ما در دیدار با پرسپولیس هر سه امتیاز را می گرفتیم اما به هر حال باید به تصمیمات فدراسیون و کادر فنی تیم ملی هم احترام گذاشت و آرزو می کنیم که تیم ملی در مسیر پیش رویش موفق عمل کند.

وی افزود: قطعا اگر لیگ در این روزها که تیم ما روی دور افتاده بود تعطیل نمی شد می توانستیم بهتر نتیجه بگیریم و حتما این اتفاق روی کار تیم مان تأثیر خواهد داشت.

هافبک تراکتور در این باره که کدام تیم ها را رقیب اصلی تراکتور می داند گفت: بعد از تراکتور که در هر بازی بطور متوسط 10 موقعیت خطرناک روی دروازه حریفانش بوجود می آورد فکر می کنم تیم های پرسپولیس و سپاهان از شرایط نسبتا بهتری برخوردارند.

این فوتبالیست اصفهانی درباره کسب اولین مدال طلای المپیک یک ورزشکار هم استانی اش گفت: شبی که سهراب مرادی در وزنه برداری طلا گرفت را هرگز فراموش نمی کنیم. فردای آن روز کل اصفهان خوشحال بود و یک روز خاص را پشت سر گذاشتیم. البته از حذف حمید سوریان ناراحت شدم و این ناکامی هیچ چیز از ارزش های این ورزشکار نام اور کشتی فرنگی مان کم نمی کند.