مصدوم هستم که کم بازی می کنم

تیم تراکتورسازی در 4 هفته ابتدایی لیگ برتر نتایج خوبی کسب کرده و در کورس مدعیان قرار گرفته است. شاگردان امیر قلعه نویی حالا امیدوارند تا روند خوبشان در ادامه مسابقات نیز حفظ شود. سینا عشوری، هافبک تراکتورسازان نسبت به شرایط تیمش ابراز خوشحالی می کند. او مهم ترین دغدغه تراکتور را در حال حاضر وضعیت ورزشگاه عنوان می کند. گفت وگوی عشوری با خبرنگار ما را در ادامه می خوانید:

 

باید این روند را ادامه دهیم

شرایط خیلی خوبی داریم. خوشبختانه در دیدارهای ابتدایی لیگ با قدرت وارد شدیم و توانستیم نتایج مطلوبی کسب کنیم. ما اکنون در بالای جدول قرار داریم و باید بتوانیم این روند خوب را ادامه دهیم.

 

منافع ملی ارجحیت دارد

به هر حال تعطیلی پیش آمده در لیگ برتر تصمیم فدراسیون فوتبال است و ما نمی توانیم اظهارنظری انجام دهیم. منافع ملی تحت هر شرایطی ارزش دارد و امیدوارم تیم ملی کشورم تحت هر شرایطی موفق باشد.

 

به دلیل مصدومیت کم بازی کردم

من دچار مصدومیت شده بودم و به همین خاطر در بازی های اول به میدان نرفتم. بعد از بهبودی نیز شرایط بدنی خوبی نداشتم. خوشبختانه در دقایقی که بازی کردم، شرایط بهتر شد. امیدوارم بتوانم برای تراکتورسازی مفید باشم.

 

اتفاقات یادگار زیبا نیست

اتفاقاتی که درباره ورزشگاه یادگار امام(ره) افتاده، زیبا نیست. من فکر می کنم مسئولان آذربایجان با این اقدامات مردم را از فوتبال دور می کنند. در شان تراکتورسازی نیست که در ورزشگاه دیگری بازی کند. امیدوارم این مشکلات از بین برود و بتوانیم در یادگار بازی های بعدی مان را انجام دهیم.

 

پرسپولیس قابل احترام است

پرسپولیس تیم بزرگ و قابل احترامی است. کادرفنی و بازیکنان خوبی دارد. آنها فوتبال را خوب بازی میکنند و نقطه قوت شان این است که خوب پرس می کنند. با این حال ما به دنبال 3 امتیاز هستیم وبی تردید برای این هدف تلاش خواهیم کرد.