هرجا منصوریان فرمان دهد برای استقلال می جنگم

بعد از 2 هفته نخست، منصوریان تصمیم گرفت در سمت چپ خط دفاعی اش تغییراتی را به وجود بیاورد. یعقوب کریمی توانست اعتماد کادرفنی جدید را به خودش جلب کند و حالا امیدوار است تیمش نیز از این بحران خارج شود. در روزهای تعطیلی لیگ برتر استقلالی ها تمرینات خود را جدی پیگیری می کنند و یعقوب کریمی نیز از آمادگی خوبی برخوردار است.

در ادامه گفت و گو با این بازیکن می خوانید: 

*درباره شرایط استقلال صحبت کن.

شرایط خوبی داریم. سخت در حال تمرین کردن هستیم تا هرچه زودتر به هماهنگی برسیم. بازی های سختی در پیش داریم و دیگر از این به بعد نباید امتیاز از دست بدهیم.

*شنیده می شود تمرینات جونز بدنساز تیم تان سخت است. 

بله واقعا چنین است. جونز در کارش جدی است و اصلا شوخی ندارد. اما این را هم در نظر بگیریم ما باید شرایط سخت را تحمل کنیم تا بتوانیم در ادامه برای رسیدن به هماهنگی به نتایج مطلوب دست پیدا کنیم.

*قبول داری تیم تان در بحران قرار دارد؟

اصلا این موضوع را قبول ندارم. ما در چهار بازی اول در اکثر بازی ها دچار بدشانسی شدیم. اما مطمئن باشید ما دیگر اشتباه نخواهیم کرد و استقلال شکل واقعی خودش را خواهد گرفت.

*این تعطیلات یکماهه به نفع شما بود؟

صد در صد به نفع ما بود. می توانیم در این تعطیلات تیم خود را بازسازی کنیم و با بدنسازی خوب به استقبال ادامه رقابت های لیگ برویم.

*قرار است در تعطیلات هشت بازی دوستانه برگزار کنید.

برگزاری بازی های دوستانه خوب است. بیشتر به ما کمک می کند تا نقاط ضعف و قوت خود را شناسایی کنیم. امیدوارم بدن ها همان طور که علی آقا می خواهد به شرایط مطلوب برسد تا دغدغه ای کادر فنی از این بابت نداشته باشد. 

*یک مربی جدید به کادر فنی اضافه شده است.

آقای فریبا در گذشته در استقلال مربی من بوده است. شناخت خیلی خوبی از همدیگر داریم. خیلی هم خوشحالم که او به تیم اضافه شده است.

*هواداران روزهای اول استقبال خوبی از تیم داشتند اما اکنون فقط نزدیک به صد نفر درتمرینات حضور دارند و این نگران کننده است.

مطمئن باشید هواداران در ادامه مثل ابتدای فصل خواهند آمد. چون فکر می کنم تیم ما پتانسیل خیلی بالایی دارد. مطمئن باشید یکی از مدعیان اصلی قهرمانی خواهیم بود.

*درشروع دوباره لیگ به مصاف ماشین سازی خواهید رفت.

ماشین سازی تیم بسیار خوبی است و از مربی خوب و باهوشی چون خطیبی بهره می برد. او مربی باجسارتی است و از بازیکنان خوبی بهره می برد. ما باید تلاش کنیم که اولین سه امتیاز و اولین پیروزی را از بازی با ماشین سازی استارت بزنیم.

*دو هفته در ترکیب اصلی استقلال به میدان رفتی. فکر می کنی این روند را ادامه بدهی؟

من برای بازی خیلی انگیزه داشتم. خدا را شکر توانستم نظر مثبت علی آقا را جلب کنم. باید تلاش کنم با انجام تمرینات خوب همچنان در ترکیب حضور داشته باشم.

*فکر نمی کنی در کارهای هجومی موفق تر هستی؟

برایم فرقی نمی کند اما اکثر دوستان می گویند در پست هجومی موفق تر هستی. البته هرچه علی آقا صلاح بداند سعی می کنم انجام بدهم.