ایران به جام جهانی صعود می‌کند

هاشم بیک زاده با اشاره به عملکرد تیم ملی ایران در دیدار مقابل قطر گفت: با برخی انتقادها که از کی‌روش و تیم ملی در این چند روزه شده موافقم و فکر می‌کنم دفاع چپ و راست ما نتوانستند مقابل قطری‌ها عملکرد قابل قبولی داشته باشند و همین مسئله باعث شد تا کمی فشار حملات قطر روی دروازه‌ ما بیشتر شود.

وی در ادامه گفت: مشکل اصلی تیم ملی را نبود یک هافبک خلاق و طراح در وسط زمین می‌دانم و این می‌تواند در دیدارهای آینده برای ما دردسرساز شود، باید یک هافبک بازی‌ساز داشته باشیم تا وی بتواند مهاجمان را در موقعیت گلزنی قرار دهد.

مدافع پیشین تیم ملی در خصوص اتفاقات به وجود آمده در اواخر بازی مقابل قطر گفت: من دقیقا نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد که به یکباره بازیکنان با یکدیگر درگیر شدند، ولی باید در این موارد حواسمان بیشتر جمع باشد تا بهانه دست تیم‌های عربی ندهیم.

بیک زاده در مورد دیدار تیم ملی ایران مقابل چین گفت: با توجه به اینکه چین در بازی اول خود شکست خورده حتما از میزبانی‌اش مقابل ایران به نحو احسنت استفاده خواهد کرد و تلاش می‌کند با یک بازی هجومی سه امتیاز این دیدار را از آن خود کند تا بتواند در کورس رقابت برای صعود به جام جهانی باقی بماند. البته شخصا فکر می کنم مقابل چین حتی با یک امتیاز هم می توانیم راه خود را برای صعود به جام جهانی هموارتر کنیم.

هافبک صبای قم در خصوص دیدار تدارکاتی تیمش مقابل استقلال تهران گفت: بازی‌های تدارکاتی فقط جنبه آمادگی دارد و برد و باخت در آن مهم نیست و مربیان عیار نفرات خود را می‌سنجند تا ببینید آنها در چه سطحی از آمادگی هستد.

وی تاکید کرد: به اعتقاد من این بازی برای دو تیم بسیار مفید بود و هر دو مربی توانستند به آنچه که از نظر فنی می‌خواستند برسند.