فکری: لیدرهای پولکی جو سکوها را خراب کردند

محمود فکری، سرمربی تیم نساجی قائمشهر، در خصوص پس گرفتن استعفا و بازگشت به این تیم، گفت: به صورت شفاهی استعفا داده بودم و قرار بود بعد از بازی به صورت کتبی استعفای خود را به مدیران باشگاه تحویل بدهم اما بازیکنان از این موضوع مطلع شدند و با تماس های پی‌درپی مرا از خواسته خود منصرف کردند.

وی افزود: علت اصلی استعفای من مشکلات مالی بازیکنان و کمبود امکانات بود. بازیکنان تیم بعد از استعفای من و با تماس‌هایی که داشتند، اعلام کردند به خاطر مردم قائمشهر و تیم خوبی که این فصل بسته شده، این مشکلات را تحمل می‌کنند و امیدوار می‌مانند که در آینده این مشکلات حل شود. باز هم تاکید می‌کنم که شاکله هر تیم بازیکنان آن هستند و از آنجایی که بازیکنان با فروتنی گفتند که مشکلات را تحمل می‌کنیم کادر فنی هم مشکلات را تا جای ممکن نادیده می‌گیرد تا به امید خدا بعد از سال‌ها نساجی به لیگ برتر صعود کند.

فکری با بیان اینکه مشکلات تیم نساجی با بقیه تیم‌های لیگ یکی متفاوت گفت: ما در تمرینات نساجی با مشکل کمبود آب و یخ مواجهیم. مشکل اتوبوس و جابهجایی بازیکنان را داریم و در بیشتر اوقات کاور و لباس تمرین نیز به سختی تامین می‌شود. شاید ضعیف‌ترین تیم های لیگ یک با مشکل مالی مواجه باشند اما در تامین نیازهای اولیه مشکلی ندارند.

وی افزود: بعضی از بازیکنان نساجی پول کافی برای تامین شیرخشک فرزند خود را ندارند. بازیکنان متاهلی که از شهرهای دیگر به قائمشهر آمده‌اند توان پرداخت اجارهخانه را ندارند و دور از خانواده خود زندگی می‌کنند.

فکری در پاسخ به اینکه چرا مالک باشگاه تصمیمی برای حل این مشکلات نمی‌گیرد، گفت: پرهام در 8 سال گذشته، تمام توان خود را برای حل این مشکلات انجام داده است ولی متاسفانه بدقولی مسئولان قائمشهر برای تامین امکانات او را هم دلسرد کرده است و اگر شرایط به همین منوال پیش رود او هم از ادامه تیمداری در قائمشهر منصرف می‌شود.

سرمربی نساجی ‌قائمشهر در خصوص تنش در سکوها در بازی‌های خانگی گفت: مردم قائمشهر  پشت تیم نساجی هستند و در این چند هفته از بازیکنان و کادرفنی حمایت کامل کردند اما بعضی از لیدرهای این تیم از من درخواست پول داشتند که با رد درخواست‌شان شروع به ایجاد تنش و حاشیه‌سازی در سکوها کردند.

وی تصریح کرد: اگر این لیدرها و افراد منتسب به باشگاه که قصد ایجاد تنش و حاشیه دارند، به کار خود ادامه دهند در مصاحبه‌های بعدی از آنها نام می برم تا مردم قائمشهر کسانی که قصد زمین زدن تیم محبوبشان را دارند، بشناسند.