جلالی: باید با تعطیلی‎های لیگ خودمان را سازگار کنیم

 مجید جلالی سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران پس از برتری مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: به تیم نفت آبادان بابت تیم خوب و جوانی که دارد تبریک می‎گویم. آنها امروز مقابل ما بازی خوبی را به نمایش گذاشتند.

وی ادامه داد: متأسفانه این مشکل در تیم ما وجود دارد که بعد از گلزنی به آسانی گل می‎خوریم. در این بازی پس از اینکه دو گل به ثمر رساندیم دو گل پشت سر هم دریافت کردیم. بازی گذشته هم چنین شرایطی پیش آمد. این موضوع مشکل بزرگ تیم ما است و باید آن را رفع کرده و تبدیل به تیمی شویم که به آسانی گلی را دریافت نمی‎کند. برای اینکه تیم بزرگی شویم نباید به این آسانی گل بخوریم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در خصوص بحث تعطیلات لیگ، تصریح کرد: به اندازه کافی در این خصوص صحبت شده است و ما باید خودمان را با این شرایط سازگار کنیم چرا که در خصوص این موضوع تصمیم‎گیری شده است.

جلالی در مورد حضور تماشاگران در این دیدار گفت: فکر می‎کنم حضور تیم پیکان در منطقه شهریار و شهر قدس می‎تواند کمکی در راستای پر شدن اوقات فراغت جوانان این مناطق باشد. امیدوارم باز هم این مردم به ورزشگاه بیایند و در بازی‎های ما شرکت کنند چرا که این موضوع باعث بالا رفتن روحیه و انگیزه تیم ما باعث می‎شود. همچنین حضور تماشاگران کمک می‎کند بازیکنان با اشتیاق بیشتری بازی کنند. امیدوارم این حضورها تدوام یابد و تماشاگران با ثبات بیشتری به ورزشگاه بیایند.