مسابقه قوی‌ترین مردان در کرمانشاه برگزار می‌شود

حسین شیروانی امروز در کرمانشاه از فراهم بودن تمام شرایط برای میزبانی رقابت‌های قوی‌ترین مردان ایران در کرمانشاه خبر داد.

رئیس هیأت پرورش‌اندام استان کرمانشاه اظهار داشت: مسابقه قوی‌ترین مردان ایران برای نخستین‌بار با حضور 10 تیم‌ برتر کشور از جمله البرز، همدان، لرستان، مرکزی، اصفهان و کردستان به مدت دو روز در فضای پارک کوهستان شهر کرمانشاه برگزار می‌شود.

این مسؤول زمان برگزاری این دوره از مسابقات را ششم و هفتم آبان‌ماه اعلام کرد و گفت: این مسابقات به مناسبت هفته تربیت‌بدنی و ورزش، یادواره 9 هزار و 800 شهید استان و 11 شهید مدافع حرم امروز ساعت 14:30 در کرمانشاه برگزار می‌شود.

شیروانی برگزاری مسابقات قویترین مردان ایران را در سه مرحله عنوان و بیان کرد: امروز برای مرحله مقدماتی دو آیتم و فردا دو آیتم دیگر برای مرحله نیمه‌نهایی و مرحله فینال که با حضور 6 نفر برگزار می‌شود، نیز سه آیتم تدارک دیده شده است.

رئیس هیأت پرورش‌اندام استان کرمانشاه آمادگی ورزشکاران کرمانشاهی را خوب ارزیابی کرد و متذکر شد: ورزشکاران استان سه ماه است که برای آمادگی در این دوره از مسابقات در اردو به‌سر می‌برند و هم‌اکنون از آمادگی خوب و چشمگیری برخوردار هستند.