ستاره لیگ برتر: به راحتی از پرسپولیس جدا نمی‌شوم

وحید امیری که به عنوان یکی از ستاره های لیگ برتر به جمع پرسپولیس اضافه شده، در دیدار برابر نفت آبادان و در نیمه اول به دلیل مصدومیت مجبور به ترک زمین شد. او که با مصدومیت همسترینگ مواجه شده است، احتمالا دیدار آینده تیم ملی را از دست دهد. امیری با حضور در استودیوی برنامه سرخابی به سوالاتی در خصوص شرایط خود پاسخ داد که در ادامه می‌خوانید.

 

امیری در ابتدا با عنوان اینکه پرسپولیسی بوده و برای رسیدن به پیراهن این تیم تلاش کرده، گفت: پیش از حضورم در این تیم دوست داشتم پرسپولیس در بازی هایش پیروز شود. اما وقتی وارد لیگ برتر شدم برای موفقیت خودم تلاش کردم. از وقتی هم که وارد پرسپولیس شدم تمام وجودم را وقف این تیم کردم.

 

او در خصوص اینکه آیا از ابتدا پرسپولیسی بوده یا خیر گفت: نفر چندمی هستید که این سوال را از من می پرسید از زمانی که آمدم لیگ برتر، قبل از آن طرفدار پرسپولیس بودم. اما وقتی که صاحب تیمی در لیگ برتر می شوی خودت صاحب هویت می شوی. اما قلبا پرسپولیسی بودم و خوشحالم که اکنون در خدمت این تیم هستم.

 

امیری پیشینه علاقمندی اش به پرسپولیس را از زمان حضور اسطوره هایی مثل کریمی، دایی و باقری عنوان کرد و گفت: از زمانی که آقای دایی، کریم باقری و علی کریمی در این تیم بازی می کردند و سرمایه تیم ملی کشورمان نیز بودند عاشق پرسپولیس بودم.

 

امیری در خصوص مصدومیتش در دیدار برابر نفت نیز گفت: مصدومیتم جدی است و عضله همسترینگ ام است. اگر مصدومیتم جدی نباشد می توانم بازی کنم.

 

او در واکنش به این سوال که در صورت موفقیت تیم ملی در جام جهانی و پیشنهاد تیم های خارجی چه تصمیمی خواهند گرفت گفت: زمانی که قراردادم با پرسپولیس را بسته بودم قراردادم دوساله بود و باشگاه فکر همه جا را کرده بود. من مطمئن بودم و شناخت خوبی از مسوولان باشگاه به دست آورده بودم و می دانستم هر وقت بحث منافع باشگاه شود به من کمک خواهند کرد. آقای طاهری نیز اعلام کردند به فکر منافع و پیشرفت بازیکن هستند. به نظرم یک پیشنهاد باید اینقدر خوب باشد که بازیکن را وسوسه کند تا بتواند از این تیم و هوادار دل بکند.

 

امیری برخلاف دیگر همتایان خود هنوز وارد دنیای مجازی نشده و در پاسخ به این سوال که آیا صفحات شخصی در فضای مجازی دارد یا خیر گفت:اصلا اهل فضای مجازی نیستم و از آن خوشم نمی آید.

 

وی با تمجید از هواداران تیمش، حمایت آنها را در کسب نتیجه مثبت ارزیابی کرد: خدا را شکر هواداران ما درک می کنند شرایط تیم را و اگر حمایت هواداران ما نبود نمی توانستیم به این نتیجه و پیروزی برسیم.

 

امیری در پاسخ به این سوال که نظرش در خصوص دوری از فوتبال چیست گفت: از فوتبال خسته نمی شوم، این شور و شوقی که هواداران به ما می دهند و توجهی که به ما دارند برای ما انگیزه است و خودم تلاش می کنم تا انتظارات آن را برطرف کنم.

 

تراکتورسازی به عنوان جدی ترین رقیب پرسپولیس، شرایط سختی را برای سرخ های تهرانی در صدر ایجاد کرده است. امیری در خصوص رویارویی آتی این دو تیم که نقش زیادی در قهرمانی خواهد داشت گفت: خیلی به بازی فکر می کنم، همیشه یکی از آرزوهایم این است که خواب آرامی داشته باشم. اما از آن دسته بازیکنانی هستم که خواب آرامی ندارم. به نظرم نمی توان از الان به این فکر کرد که تراکتور رقیب اصلی ماست و تازه ابتدای لیگ است. تمام تیم ها با برنامه ریزی خاصی به لیگ می آیند و هر کدام به دنبال هدفی هستند. تیم هایی پنهانی و به صورت چراغ خاموش اهداف خود را دنبال می کنند و این تجربه را در نفت تهران داشتم. تراکتور البته با جدیت دیدارها را آغاز کرده و ما برای تک تک بازی ها ارزش و احترام قائل هستیم و شرایط تیمی و باشگاهی است که شاید برخی تیم ها در انتهای جدول حضور داشته باشد. ما همیشه با تیم استقلال کری داشتیم و همیشه به دنبال این خواهیم بود که اختلاف امتیازی را بیشتر کنیم و در نهایت نیز به قهرمانی برسیم.