رادوشویچ:  دوست دارم بیرانوند زودتر برگردد

بوژیدار رادوشویچ، در رابطه با دیدار برابر صنعت نفت آبادان در هفته دهم لیگ برتر که با پیروزی یک بر صفر سرخپوشان همراه بود، گفت: بازی در ترکیب بزرگترین تیم ایران برای من فوق العاده بود. من در از هنگامی که به ورزشگاه آمدم و هواداران را دیدم احساس بسیار خوبی داشتم و تمرکزم را روی ارائه بهترین عملکرد گذاشتم.

 

وی افزود: این مسابقه برای ما سخت بود چرا که صنعت نفت در تمام طول بازی در حال دفاع کردن بود اما با این وجود تیم ما چند موقعیت بسیار خوب را به دست آورد و در نهایت هم در دقایق پایانی موفق به گلزنی شدیم و توانستیم این مسابقه را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

 

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: مهمترین موضوع برای ما پیروزی در این مسابقه و کسب سه امتیاز بود زیرا تراکتورسازی در فاصله دو امتیازی ما قرار داشت و ما برای اینکه صدر جدول را حفظ می‌کردیم باید با کسب سه امتیاز اختلافمان را با تراکتورسازی بیشتر می‌کردیم.

 

رادوشویچ اضافه کرد: واقعا فضای ورزشگاه آزادی فوق‌العاده بود.چندین هزار هوادار برای حمایت از ما به ورزشگاه آزادی آمده بودند و در تمام طول بازی نیز به شدت ما را حمایت می‌کردند. در طول بازی واقعا احساس خوبی داشتیم و حضور آنها انگیزه‌مان را برای ادامه بازی بیشتر می‌کرد. فکر می‌کنم آنها بیشترین تاثیر را در این پیروزی داشتند.

 

وی در رابطه با عملکرد خودش در این مسابقه خاطرنشان کرد: من باید از همه چیزخوشحال باشم چرا که هم تیمم در این بازی یک پیروزی بزرگ را به دست آورد. این طبیعی است که  همه تیم ها با انگیزه بالایی مقابل پرسپولیس قرار بگیرند اما تیم ما واقعا عملکرد خوبی داشت. در این مسابقه تنها یک موقعیت به روی دروازه من آمد که روی آن مجبور شدم عکس‌العمل نشان دهم.

 

دروازه بان کروات تیم فوتبال پرسپولیس  تصریح کرد: مهمترین موضوع برای من این است که احساس خوبی در ایران و پرسپولیس دارم. این فرصت را دارم که در بهترین تیم ایران حضور داشته باشم و بتوانم توانایی هایم را افزایش دهم. از این هم خوشحال هستم که در یک بازی رسمی این فرصت به من داده شد تا بتوانم برای اثبات خودم درون دروازه بایستم. این فرصت انگیزه من را بیشتر کرد تا با انگیزه مضاعف نسبت به قبل کار کنم و تلاش کنم تا دوباره این فرصت را به دست آورم. سایر موضوعات دست خدا است. در وهله اول مهمترین مساله موفقیت پرسپولیس است.

 

رادوشویچ در پایان در خصوص مصدومیت علیرضا بیرانوند هم گفت: امیدوارم بیرانوند هر چه زودتر به تمرینات و پرسپولیس بازگردد زیرا حضور او که بهترین دروازه‌بان ایران است برای ما دلگرمی است.