ایرانپوریان: به مایلی کهن تبریک می گویم

  یکی از عوامل اصلی موفقیت تراکتورسازی در فصل جاری لیگ برتر بدون تردید محمد ایرانپوریان بوده است؛ مدافع راست سرخپوشان تبریزی در فصل جاری موفق شده 6 گل برای تیمش بزند و 3 پاس گل بزند که در نوع خود بی نظیر است.


ایرانپوریان درباره رکوردهای خوبش، نتایج اخیر تراکتورسازی، مصدومیت سینا عشوری، عدم دعوت به تیم ملی فوتبال وبرخی مسائل دیگر صحبت هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:


به مایلی کهن تبریک می گویم


بازی با ملوان برای ما یک مسابقه دشوار بود. ملوان روز گذشته فراتر از انتظار ظاهر شد و با بازیکنان دونده و خوبش بارها ما را اذیت کرد. فکر می کنم تجربه بیشتر بازیکنان ما عامل پیروزی بود. به محمد مایلی کهن تبریک می گویم و قطعا کنار رفتن از جام حذفی چیزی از شایستگی های آنها کم نمی کند.


گلهایم حاصل تلاش سایر بازیکنان است


آماری که من به ثبت رساندم، حاصل زحمات بچه ها بوده است. من 4 گل در لیگ و دو گل در حذفی زدم اما نباید همه چیز را به نام من تمام کنید. همه بچه ها زحمت می کشند و کمک می کنند تا تیم موفق باشد و قطعا در گلهای من تاثیر بازیکنان دیگر بیشتر بوده است. خداراشکر می کنم که برای گلزنی قرعه به نام من می افتد اما هرگز این موفقیت ها را سهم خودم به تنهایی نمی دانم.


ملی‌پوش نشدم اما برای تیم ملی دعا می‌کنم


هر بازیکنی دوست دارد به تیم ملی کشورش دعوت شود و من نیز از این قاعده مستثنی نیستم. همه تلاشم را انجام می دهم تا نظر کادرفنی تیم ملی را جلب کنم اما حالا که دعوت نشده ام هم برای تیم ملی و کارلوس کی‌روش آرزوی موفقیت می کنم. همین که تیم ملی و کی روش باعث افتخارایران و خوشحالی مردم شده، از نظر من خوب است. امیدوارم این روند خوب برای تیم ملی ادامه داشته باشد و در آینده نیز نتایج مطلوبی رقم بخورد. به کی روش بابت تیم خوبی که ساخته و مردم را خشنود کرده، تبریک می گویم.


کارمان در حذفی راحت نیست


خیلی ها می گویند مسیر تراکتورسازی برای رسیدن به جام قهرمانی حذفی آسان است اما من چنین موضوعی را قبول ندارم. هیچ کس تصور نمی کرد تیم قشقایی پرسپولیس را حذف کند و سپس توسط تیم برق نوین شیراز حذف شود. جام حذفی سختی های خاص خودش را دارد و با کوچکترین اشتباه همه تلاش هایت از دست می رود. ما باید با کمترین اشتباه پیش برویم و به قهرمانی در این مسابقات برسیم.


برای عشوری چیزی تمام نشده است


سینا عشوری چند سال هم خانه و هم اتاقی من بوده است. او را مانند برادرم دوست دارم و بسیار ناراحتم که مصدومیتی اینچنین برایش پیش آمده است. این اتفاق در گذشته برای من هم رخ داده و شرایط سینا را درک می کنم. امیدوارم سینا روحیه مناسبی داشته باشد و خیلی زود و با قدرت به فوتبال برگردد. برای او هیچ چیز تمام نشده و همین که اینقدر نزد هواداران محبوب است، جای خوشحالی دارد. قطعا ما و باشگاه نیز از عشوری حمایت می کنیم تا دوباره برگردد و برای تراکتورسازی بدرخشد.