پیکانی ها به دنبال صعود به جام باشگاههای آسیا

مرتضی آقاخان در مورد دیدار تیم فوتبال پیکان مقابل آلومینیوم اراک در مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی اظهار داشت: خدا را شکر اوضاع تیم خوب است و هفته به هفته روند روبه رشدی را با توجه به نتایجی که در لیگ گرفته‌ایم، سپری می‌کنیم. یک مقدار تعطیلات به روند خوب ما لطمه می‌زند اما قطعاً ناهماهنگی به وجود آمده در بازی اول، در مسابقات بعدی درست می‌شود.

وی افزود: شرایط جدولی خوبی داریم و با روحیه خوب و تمرکز مناسب آماده بازی فردا (چهارشنبه) مقابل آلومینیوم اراک می‌شویم تا روند خوب‌مان را با صعود به مرحله بعد ادامه دهیم.

مهاجم تیم فوتبال پیکان در پاسخ به این سؤال که آیا پیکان که برخی معتقدن بودند مدعی سقوط است اما حالا در بالای جدول است، این شرایط را می‌تواند حفظ کند، گفت: شاید اینکه در ابتدای لیگ می‌گفتند ما مدعی سقوط هستیم به واسطه نتایج ابتدایی و همچنین صعودمان به لیگ برتر بود. از سوی دیگر نتایج ما به تغییرات گسترده در پیکان و عدم شناخت کامل کادر فنی از تیم برمی‌گشت که حالا تیم جا افتاده است.

آقاخان خاطرنشان کرد: خدا را شکر با هماهنگی به وجود آمده خودمان را به رتبه چهارم جدول رسانده‌ایم و با پتانسیلی که در تیم وجود دارد این روند را می‌توان همچنان حفظ کرد. از سوی دیگر یک نگاه جدی به جام حذفی داریم چون به کوتاهی این مسیر برای رسیدن به سهمیه لیگ قهرمانان آسیا آگاه هستیم. به همین خاطر و با شرایطی که تیم دارد خیلی امیدوار به کسب سهمیه از طریق جام حذفی هستیم.

وی درباره بازی هفته یازدهم پیکان مقابل پرسپولیس اظهار داشت: فعلاً تمرکز اصلی‌مان روی بازی‌های حذفی است و به موقع درباره این بازی فکر خواهیم کرد. با این همه دوست داشتیم قبل از تعطیلات به مصاف پرسپولیس برویم تا با قدرت و با هماهنگی کامل مقابل حریف قرار بگیریم.

مهاجم تیم فوتبال پیکان تأکید کرد: پرسپولیس حریف قدرتمندی است و نیاز به تعریف ندارد ولی ما کاری به اسم پرسپولیس نداریم و برای برد به میدان می‌رویم. به نظرم بازی قشنگ و جذابی از آب درخواهد آمد و کار آسانی مقابل این پرسپولیس که یکی از دو مدعی اصلی قهرمانی است، نخواهیم داشت.

آقاخان درباره اینکه آیا مثل استقلال می‌تواند به پرسپولیس هم گل بزند، گفت: در بازی با استقلال گل زدم اما زیاد دوام نیاورد و بازی مساوی شد. به هرحال اگر کادر فنی صلاح بداند و در این بازی به من اجازه بازی بدهد، تمام تمرکزم روی موفقیت تیم است تا بتوانم با پاس گل یا زدن گل به موفقیت و نتیجه گرفتن پیکان کمک کنم.

وی در پایان گفت: این بازی یکی از بازی‌هایی است که انگیزه همه بازیکنان را دوچندان می‌کند و من هم مثل سایر بازیکنان اگر به میدان بروم از انگیزه‌ای مضاعف برای بازی و حتی گلزنی برخوردارم.