کشاندن پرونده سروش رفیعی به کمیته انضباطی/ فولاد خوزستان شانسی ندارد

کشاندن پرونده سروش رفیعی به کمیته انضباطی، سرانجام زیاد خوبی برای فولاد نداشت و آن‌ها باید از خیر بازگرداندن رفیعی به اهواز بگذرند. سربازی رفیعی در تراکتورسازی، نیم فصل تمام می‌شود و او از حالا سه گزینه ماندن در تراکتورسازی یا بازی برای پرسپولیس و استقلال را بررسی می‌کند. فولاد تیم سابق رفیعی، قراردادی در اختیار داشت که رفیعی را ملزم می‌کرد بعد از پایان سربازی به اهواز برگردد. آن‌ها برای اجرایی کردن این قرارداد به کمیته انضباطی شکایت کردند اما ثبت نشدن قرارداد، شانس فولاد برای استفاده دوباره از رفیعی را به نزدیک صفر رسانده است.

 

دیروز جلسه کمیته انضباطی با حضور 5 نماینده فولاد و سروش رفیعی برگزار شد. کمیته انضباطی با توجه به ثبت نشدن قرارداد جدید رفیعی و فولاد، آن را الزام آور نمی‌داند و فولادی‌ها فقط می‌توانند بابت این قرارداد داخلی از رفیعی غرامت بگیرند. قرار شد دو طرف، بر سر میزان این غرامت مصالحه کنند و در غیر این صورت، دوباره کمیته انضباطی تکلیف پرونده را روشن خواهد کرد. نکته مهم در این جلسه، از بین رفتن شانس فولاد برای بازگرداندن رفیعی بود.

 

ستاره تراکتورسازی حالا بدون نگرانی، می‌تواند به سه پیشنهاد بزرگش در نیم فصل فکر کند. دو تیم سرخ تهران و تبریز که برای قهرمانی لیگ رقابت می‌کنند و استقلال، که امیدوار است با آمدن رفیعی بتواند خودش را به دو تیم صدرنشین برساند. لفظ «بازیکن آزاد»، عنوانی است که رفیعی مدت‌ها منتظر آن بود. از لیگ چهاردهم که در اوج درخشش خانه نشین شد تا ماه‌هایی که بدون قرارداد حرفه‌ای، برای تراکتورسازی بازی می‌کرد.